Bea en Martine

Het lijkt raar, ja, maar niks is raar meer als het om zwanger worden of zijn draait? Het is een belangrijke tijd en je gaat je van alles inbeelden en denkt zelfs dat je zwanger bent als je weet dat het niet kan. En dan wordt de test confronterend en dus eng. Enz elfs aan die uitslag ga je dan weer twijfelen.

Dank je wel voor de reactie, ik begrijp dat je symptomen voelt terwijl je een negatieve test hebt,Zelf heb ik een negatieve test terwijl ik nog niet ongi bent geweeest er valt dus geen touw een vast te knopen.Hopenlijk komt er snel diudelijkheid
Groetjes Phoebe

Neen, het is helemaal niet raar, ik heb ook een kwartier met de eerste test in mijn handen gestaan en met buikpijn ernaar gekeken. Uieindelijk heb ik de test met nog meer buikpijn uitgevoerd en heb ik mijn man naar t resultaat laten kijken omdat ik zelf niet durfde.
En inderdaad, aan je lichaam (aan dat van mij ook) valt geen touw aan vast te knopen he. Ik hoop ook dat er voor jou meer duidelijkheid komt de volgende dagen en ik hoop het ook een klein beetje voor mezelf mee.
Laat nog iets van je horen he.
grtjs,
Bea

Terug
Bovenaan