Bea

Lieve Bea

maar herken jij het gevoel ook dat je denkt: Ik ben ongi geweest vorige week en dan kan het niet zijn dan ik zwanger ben???
Of heb ik dat alleen maar??

Liefs Flower

nou sorry hoor maar een vriendin van mij was zelfs 3 keer nog ongesteld geweest en haar testen waren ook 3 keer negatief maar ze was wel drie maanden dus het kan wel hoor ik geloofde het eerst ook niet maar het is toch zo dan zit het hormoon er nog niet goed in vandaar dat die test niet goed uitslaat maar bij bijzelf stopte de ongesteldheid gelijk dus ik vond het toen ook een raar verhaal maar het is waar

Ik herken dat gevoel ook, lee ongeveer,. De eerste maand dat we gestopt waren met de pil hebben we veilig geklust om nog niet zwanger te owrden om eertst mijn lichaam een beetje te laten afkicken. en toen ik in die maand tegen mijn ongi vanalles begon te voelen heb ik ook gedacht, het kan toch niet dat ik zwanger ben. Ik heb een paar dagen rondgelopen met het gedacht dat ik toch wel eens zwanger zou kunnen zijn. Maar langs de andere kant denk je dan dat het niet kan omdat je niet geklust hebt om zwanger te worden.
Dus ik kan je gevoel wel een beetje begrijpen.
Maar ik vind het verhaal van anoniem ook wel wat, alhoewel, zo ga je weer hoop koesteren en zo maak je jezelf weer gek en dat is het laatste wat ik wil.
Bij mij gaat het nu een paar dagen beter, maar een aantal dagen geleden was ik er elke minuut van de dag mee bezig, met dat zwanger worden en ik wil je ervoor waarschuwen, laat het je leven niet beheersen he.
Ik wens je veel succes toe en laat nog eens iets van je horen he.
Liefs,
Bea

Terug
Bovenaan