beau is er ook!!!! 09-09-08

na een pittige bevalling, die eindigde in een keizersnee, is op 09-09-08 onze zoon beau geboren!!!
beau is erg tevreden, en ook ik mag zeker niet klagen zit alweer lekker op,ondanks het enorme bloedverlies (4ltr)

we gaan nu lekker genieten!!!
(mis overigens toch wel nu al mijn buik hoor, hebben jullie dat ook?)

Van harte gefeliciteerd! Vervelend dat het in een keizersnee is geeindigd. Hopelijk ben je snel weer op de been en rustig aan!

Geniet van de kleine!

Groetjes Sientje

Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon Beau! Geniet lekker van jullie ventje. Zo te lezen hebben jullie het zwaar gehad!

Ja, ik mis mijn buik en het gezellige getrappel wel, maar het maagzuur, de pijn in mijn benen, het beroerde liggen e.d. mis ik niet.

Groetjes,
Susan (mv Tijs 2-8-06 en Stef 29-7-08)

Gefeliciteerd met je zoon!! Wat een gedoe hè, zo'n keizersnee..... En 4 liter bloed, das niet weinig joh! Knap dat je al weer zo lekker erbij zit dan.
Mis mijnn buik ook wel een beetje hoor. Komt ook omdat ik (vrij) zeker weet dat ik nooit meer zwanger zal zijn. We hebben twee kindjes, en 't is mooi zo (zegt mn verstand).Maar goed, de plannen voor sterilisatie heb ik toch even omgezet in plannen voor een spiraaltje....hou ik toch nog een optie open...

gefeliciteerd!
hoop dat je een beetje de tijd krijgt om te herstellen van deze zware toestand. Waarom heeft de natuur dit zo bedacht...........(sorry, even een overpeinzing........).
Ga lekker genieten van jullie mannetje en heel veel geluk en liefde toegewenst,

Dikke kus Rimke
Mama van Maudy, 08-09-08

Terug
Bovenaan