@Beauty27

A

Anoniem

Guest
Hey meid!

Hoe is het? Gisteren je nod en zag geen update van je, dus ben erg benieuwd!

Ik hoop dat je kunt genieten van je lazy sunday! ;)

Liefs Daisy

Hoi Daycey,

Klopt gister mijn Nod en waren vandaag van plan te testen maar hoefde niet te plassen en had gisteravond wat kramp dus verwacht eigenlijk mijn ongi. Was tot gisteravond heeeel overtuigd zwanger te zijn maar nu twijfel ik enorm. Ben onwijs moe/ hangerig, af en toe echt beroerd, als ik niet genoeg eet helemaal bibberig en licht in hoofd (zelfs vanmorgen toen ik wakker werd) mijn huid is mooi glad, ben niet aangekomen juist afgevallen en heb nog steeds zere tepels beetje brandend vooral als ik het koud heb. Dit is wel minde dan van de week toen kon ik ze amper aanraken......... Al met al dus genoeg om hoop te hebben maar ook die verdomde angst dat mijn lichaam mij voor de gek houdt!

Kijk het vandaag nog even aan denk dat we morgen gaan testen want wordt gek vd onzekerheid.

Fijne zondag!

Ps had vrijdag een test gedaan rond 12 uur met hele lichte urine (2kommen thee op) en die was negatief.

Oh, wat houd je het spannend! Het kan nog alle kanten op, al neig ik toch wat meer de positieve kant op, als ik het zo lees.
Zeker dat je huid nu mooi glad is en je bent afgevallen zijn tekenen die je niet verkeerd kunt interpreteren. :)
Een gevoel daar kun je nog je twijfels bij hebben.

Ik houd je in de gaten!

Xxx

Ach balen Beauty, ik duim door hoor. Sterkte deze spannende dag.
Wenser

Terug
Bovenaan