@Beauty27

A

Anoniem

Guest
Hey Beauty!

Vadaag wilde je wéer gaan testen, toch? Spannend, meid! Ik ben al de hele week druk voor je aan het duimen dat het voor jullie raak mag zijn met een mooie, gezonde plakbeeb als resultaat!

Ik kijk uit naar je berichtje!

Liefs Daisy

Hey!

Toevallig net getest en natuurlijk weer harstikke wit! Wordt je toch moedeloos van......

Ga straks dan toch echt de gyn maar weer bellen want zo schieten we niet op. Zal dan de volgende cyclus wel clomid krijgen.

Snap niet waarom mijn cyclus ineens weer langer dan 5 weken is...... Blehhhhhhh

Lief dat je voor mij geduimd hebt!

Balen!

Ik zou ook de gyn bellen, want dit is ook voor jezelf niet goed om elke maand in die spanning te zitten als je cyclus weer langer is dan de vorige keer.
En over clomid heb ik veel positieve verhalen gehoord, dus wie weet! Misschien heb je net dat zetje van een regelmatige cyclus nodig en lukt het je lichaam zelf niet om het voor elkaar te krijgen.

Nu maar hopen dat je naar de gyn mag voor je ongi doorbreekt, kun je misschien meteen de volgende cyclus starten!

Liefs Daisy

Die extra spanning maakt het allemaal zo vervelend..... Ik kan er mee leven als ik weer ongesteld wordt maar niet steeds die 2 a3 weken spanning extra door die lange cylcus. Ik zou er voor tekenen als mijn cuyclus gewoon 28 dagen zou zijn :)

Ga zo bellen.... Het rommelt in mijn buik dus zal mij niks verbazen als ik vandaag ongi wordt.

Heb idd ook positieve dingen over Clomid gehoord dus gaan we daar maar voor ;-)

Hoe is het met jou? Buikje groeit al aardig zeker?

Fijne dag vandaag (ik ga weer aan de slag)

Laat het dan maar meteen doorbreken ook!

Hier gaat alles goed. Mijn omgeving gaat nu pas zien dat mijn buik gaat groeien, maar dat zal komen door de dikke wintertruien, haha! Zelf zie ik al vanaf een week of 6 dat ik langzaam begin uit te zetten aan de voorkant. Ook de mamabelt die had gekocht (soort elastiek met knoopsgaten om je eigen broeken langer aan te kunnen) zijn niet meer voldoende. Vandeweek toch maar eens kijken voor wat zwangerschapsbroeken.
Verder alles een lage bloeddruk, maar met wat dropjes op zak is dat geen probleem.

Voor mijn verjaardag een 4d echo gekregen van een vriendin, echt supergaaf!

Ik hoop echt zo hard dat jij binnenkort ook van dit soort dingen kan genieten! En dat je net zo weinig ongemakken ondervindt als ik, dan komt het helemaal goed!

Wie weet met clomid is het binnen 3 rondes raak! dat zou super zijn! Iig hoef je dan geen 6 weken meer te wachten tot de volgende ronde :)

Ik ben erg benieuwd watde gyn te vertellen heeft en op welke termijn je met de clomid kan starten. Jouw tijd komt eraan!

Liefs Daisy

Balen Beauty! Gewoon die gyn opbellen hoor! Ik krijg sinds vorige maand ook Clomid en het helpt enorm. Helaas de 1e ronde niet zwanger, maar de rust dat je zeker weet wanneer je NOD eraan komt, maakt al een wereld van verschil in je hoofd! Wij klusten op een gegeven moment 2 weken lang 'verplicht' om zeker te zijn dat dé dag ertussen zat. Dat was echt niet fijn meer, en ook het wachten was rampzalig. Maar goed, geen nieuws goed nieuws dus hopelijk zzal het voor jou niet nodig zijn! Succes met het wachten :(((

Ik heb gister de gyn gebeld en moet as dinsdag al komen. Helaas niet bij mijn eigen gyn want daar kon ik pas de 31e terecht voor een belafspraak..... De assistente was heel lief en behulpzaam dus we gaan nu naar iemand anders. Assistente zei nu moeten ze er maar eens iets aan gaan doen! De gyn waar we nu gaan is ferriliteitsarst dus we zitten goed hahaha

Gister had ik echt het gevoel datnik ongesteld ging worden maar nog steeds niks.....

Ben benieuwd volgende week!

Fijn weekend!

Je blijft het wel spannend houden! Zolang er niets is, is er nog hoop, hoewel die onzekerheid ook niet mee valt.
Laat die posi test of desnoods je ongi maar snel komen!

Wel fijn dat je zo snel al terecht kan en je nu een gyn krijgt die ook veel van het vervolgtraject af weet! Je bent iig in goede handen!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan