BebeQO

Dames ik ken zelf het merk niet, maar wil dit wel met jullie delen! Misschien kunnen jullie er iets mee....
Ik zag op de site van groupon.nl dat er een leuke aanbieding is van bebebqo.
Kinderwagen, reiswagen en autostoel voor 269 ipv 599 euro.

Gr. Sam

Super leuke aanbieding hoor! Niet voor mij vanwege de twins en we zijn al geslaagd voor een kinderwagen maar wellicht een goede tip voor iemand anders.

Goed dat het even verteld. Liefs Lynn.

Hey,

Ik had ook een kinderwagen (compleet) voor een goede prijs gevonden op hun site maaaar las heeel veel slechts over en was toch koppig omdat ik heb goedkoop en mooi vond besteld, nou bleek dat ik elke keer moest wachten de ene keer was er iets met leverancier en de andere keer iets fout met bestelling ze kwamen gewoon hun afspraken niet na,, ze veranderden ook het model zonder met ons te overleggen dus hebben we alles geannuleerd en gelukkig konden we nog ons geld terug krijgen na lange tijd. we hebben uiteindelijk een hele mooie en goede kinderwagen gekocht uit de winkel (maxicosi mura 3) heel blij mee.

ik heb persoonlijk een slechte ervaring mee en het lijkt me toch ook het beste om eerst even een test rit te maken met de kinderwagen dus uit de winkel is misschien toch het beste ipv internet. succes met je beslissing!

Liefs,

Lahijan (augustus mama)

Wij werden gisteren gebeld door een nogal agressieve dame van Babydump dat onze kinderwagen (Bugaboo Donkey) gearriveerd was. Toen ik niet meteen reageerde op de voicemail, werd echtgenoot gebeld. Met enige tegenzin wordt het ding ergens in oktober afgeleverd, mevrouw wilde graag eerder, ik niet. Moet eerst de schuur nog opruimen/leeghalen. Staat nu vol met bedjes, kasten etc. die nog elkaar gezet moeten worden. Paps komt volgende week, dus dan begint de kamer echt wat te wordend. Lynn, welke wagen hebben jullie gekocht?

Hai Doublemum,

Wij hebben de Koelstra Flexxo twin gekocht. We hebben 'm al in huis en het is zo'n fijn/mooi en wendbare wagen. Helemaal blij mee!

Wat naar dat die mevrouw van de Babydump zo agressief deed. Vind het nogal onbeschoft om eerlijk te zijn. Jullie wagen komt nu gewoon in Oktober?
Fijn dat jullie kamertje straks echt wat begint te worden. Succes!

Terug
Bovenaan