bed anders opmaken?

A

Anoniem

Guest
Wanneer het precies begonnen is weet ik niet eens meer, maar het duurt al een hele tijd. Ilona ligt zelden normaal in bed. Ze ligt altijd dwars bovenin haar bedje, op haar buik, op haar knieen met haar billen omhoog. Zo schattig. Ik moet altijd lachen en stop haar weer lekker onder, maar als mijn man 2 uur later naar bed gaat (ik ben iemand die haar slaap nodig heeft,   mijn man niet zo), dan ligt ze weer lekker in haar favoriete houding.
Koud heeft ze het blijkbaar niet.  
Zal ik haar bedje maar anders op gaan maken? Ha ha ha! Raar kind hoor.

x miranda  

hey hoi

das grappig, Bram ligt ook op zijn buikje met de knieen opgetrokken en zijn kontje omhoog hahahaha lijkt idd wel heel lief altijd en moet er ook wel om lachen
maar Bram blijft wel recht in bed liggen en ligt altijd lekker onder zijn dekentjes
je kan altijd proberen om het bedje anders te gaan opmaken en kijken hoe het dan gaat

liefs ilona

En hier nog zo eentje. Maaike kruipt in haar slaap haar hele bedje door en inderdaad ook de knietjes omhoog op haar buik liggend is favoriet.
Ik heb haar om deze reden tegenwoordig in een slaapzakje en dan krijgt ze het in ieder geval niet koud. Ik zou niet weten hoe je het bedje zo op kunt maken dat ze dit niet meer kan want als je Maaike zo vast legt dat ze dit niet meer kan ligt ze niet lekker en gaat ze zeuren.

Ik denk maar als ze het maar niet koud heeft dan maakt het volgens mij niet zoveel uit hoe ze liggen.

Groetjes
Inge

Marissa ligt ook altijd zo in bed maar wel in de gewone houding zeg maar. Ik heb haar van de week voor het eerst een dekentje gegeven omdat ik alleen haar slaapzak te koud vond worden maar dat vond ik wel echt doodeng. Maar vooralsnog gaat het gewoon goed. Ik denk dat ik een echt goede winterslaapzak zou kopen in jouw geval, dan krijgt ze het ook niet koud en heeft ze helemaal geen dekens nodig

Hoi hoi,

Sven ligt ook altijd bovenin de hoek van zijn bedje. Soms in de meest vreemde houdingen!
Ik heb al een hele tijd zijn dekentje gewoon in een dekbedovertrekje zitten en dus niet meer een apart lakentje en dan het dekentje.
Echt veel profijt heeft hij er niet van maar gekgenoeg zonder dekentje in bed gaat hij niet slapen.
En ook Sven heeft altijd een dikke slaapzak aan zodat hij het niet koud krijgt.

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan