bed en box

hoi allemaal,

ik heb een dochter van ruim 7 mnd en vroeg me af wannneer ik het beste het ledikant en de box op de laagste stand kan zetten? ze draait wel al maar trekt zich nog niet op. ze kan wel al best lang rechtop zitten als ik haar neerzet.
graag advies!
groetjes Anna
 
Hoi Anna, het lijkt me beter om hem toch maar laag te zetten! Voor hetzelfde geval weet ze ineens hoe ze zich moet optrekken, en dat lijkt me niet zo'n fijn idee...
 
Als je dochtertje uit zichzelf gaat zitten zou ik hem inderdaad laag doen.
Mijn dochtertje kan alleen zitten als ik haar neerzet en verder alleen rollen en zit er niet meer beweging in. Dus alles staat bij mij nog hoog.

Groetjes joyce mama van Mara
 
Hoi,

Mijn eerste zoon trok zich met 7 maanden op in de box. Dit had ik al zien aankomen en had de box met 6 maanden al op de laagste stand gezet.

Groetjes Mirella
 
Hoi,

Mijn zoontje, nu 8 maanden, trok zich al op met 6,5 maand. Wij zagen dit ook aankomen. Hij kroop al met 6 maanden rond en we zagen al dat hij op zijn knietjes ging spelen. Toen bracht hij 1 van zijn voetjes op de grond, zodat hij op 1 voet en 1 knietje stond. Nou vanuit daar gaan ze zich snel optrekken hoor.

Ik zou het ook snel omlaag zetten. Soms sta je ervan te kijken hoe snel ze de ontwikkelingen doormaken!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan