bed op klossen

Gisteren hebben we het bed op klossen gezet.
Maar wat is het hoog ! We hebben er wel om moeten lachen, ik ben niet zo groot en ik moet er echt in klimmen. Ik heb maar een opstapje naast mijn bed gezet. De mevrouw van de kraamzorg zei dat we klossen van 30 cm nodig hadden. Maar ik vind het wel heel hoog, met matras is het bijna 80 cm hoog. Bij jullie ook ?

wij hebben het bed niet op klossen gezet.
bij de intake vroeg ik of dat verplicht was.
ik wil zowieso bevallen in het ziekenhuis.

het is dus niet verplicht, de kraamhulp is dan wel in haar recht om te weigeren je bed te verschonen.

nou, dan vraag ik mijn man of moeder wel even om mijn bed te verschonen.

Ik heb gelezen dat 80cm indd de hoogte is die je bereiken moet als het op klossen gaat!

Ik ben zelf ook maar een ukkie en ga dus vragen of het indd verplicht is, en indd kan mijn man me bed wel verschonen als dat het enige probleem is... Ik ga niet nog een paar weken risico lopen om van de mount everest te vallen 's nachts als ik moet plassen!!

Ja idd dames bij mij begonnen ze er ook al over e als je een beetje goeie kraamhulp treft dan gaat ze echt niet weigeren hoor wat betreft de hoogte van het bed !!! Ik heb het bed nog nooit verhoogt en ben alle drie kern in het ziekenhuis bevallen maar de kraamhulp deed gewoon haar werk en ook wat betreft het verschonen van het bed !!! Ik werk zelf als huish. hulp bij de thuiszorg en dan tref je toch ook niet altijd een bed op klossen !!!

Ik maak me er in iedergeval niet druk om en doe het dan nu ook niet !!!

Ik zet mijn bed niet op klossen maar moet wel een extra matras neerleggen van de vk als ze thuis op controlle komt. want miss komt ze wel een paar keer en ze zijn allemaal best lang.... mijn bed is nu ongeveer 65cm hoog dus klossen is niet echt een oplossing.

Dit keer geen klossen hier...
ik heb een ziekenhuis bed in de woonkamer staan omdat me lichaam niet meer doet wat ik graag zou willen dus daar vertoef ik dan in.

Het is indd erg hoog als je bed op klossen staat...

HIer komt een extra matras op bed, ons bed is 60cm en als ik er klossen onder doe kom ik er zelf niet van af hihihi laat staan erop. De kraamzorg vertelde dat dit voldoende was, ik moest er zelf ook nog makkelijk op en af komen. Daar ben ik blij mee dat ze het zelf hebben aangegeven. En ik beval in het ziekenhuis, dat zal ook wel schelen.

Ik heb mijn man gevraagd het bed te verhogen voordat ik uit het ziekenhuis kom. Ik ga met een keizersnee bevallen en vindt het nu niet prettig om al een hoog bed te hebben. Straks na de ks, weet ik uit ervaring, is het wel fijn als het bed wat hoger is, ik heb nu dus al 6 bierkratten in huis om het bed te verhogen.

Terug
Bovenaan