Bed op klossen

Hoi,

Wanneer zetten jullie het bed op klossen?
Ik heb dr best zin in want ik vind het opstaan uit bed veel makkelijker: je glijdt gewoon je bed uit en hbt bijna geen beenkracht nodig om op te staan.

Wat ik nog weet van mijn vorige zwangerschap is dat de hoekpoten van het bed op klossen ging ( de middenpootjes op bierkratjes, dit omdat we 2 1 persoonsboxsprinhs hebben) en Ik had ook een kratje nodig om in bed te komen....

Soms komt Onze zoon van 3 s ochtends als we bijna op moeten staan bij ons in bed liggen, hihi k ben benieuwd, die komt er helemaal niet bij dan...

Hoi,

Vlgnde week ga ik de spullen halen en dan kan de boxspring op klossen gezet worden. Ik gebruik het bed alleen maar voor de controles voor de kaamzorg zelf hebben wij een waterbed vandaar. Hebben we bij mijn zoontje ook gedaan alleen vanwege dat de andere kamer nu babykamer is kom het bed bij mijn zoontje te staan en die vindt dat geweldig die zei al kom je dan een keer bij mij logeren mama. Ik zei al dat doe ik dan wel lieverd.

Liefs RH

Ook ik ga volgende week om klossen; dan is het idd makkelijker om uit bed te komen :p. Dan kan het kraampakket gelijk uit de babykamer onder ons bed staan en kan ik over een paar weken het bedje voor de baby opmaken.

hier zal t bed pas omhoog gaan als ik in mn weeen zit. ik vind t verschrikkelijk, zo'n hoog bed! moet er echt in en uit springen dan. niet zo fijn :) mn man vind het ook helemaal niks. bij mn eerste had ik ze er netjes met 37 weken onder staan maar 2 dagen later hebben we die dingen er snel onder vandaan gehaald. bij mn 2e heb ik ze niet eens in huis gehaald! nu heb ik ze wel omdat ik thuis wil bevallen maar ze gaan er echt pas last minute onder :)

liefs, do

Volgende week worden de klossen bezorgd, dat heeft de kraam zorg voor ons geregeld.
Ik zou wel fijn vinden want wij hebben een fraai laag bed en dat is soms best moeilijk om uit te komen.

bij mij staat hij nu een week.heerlijk!! ben nu ruim 35 weken en had het veel eerder moeten doen. vind het wel erg definitief! nu moet je toch er beetje naar toe gaan werken..

krijg alles vrijdag 9 maart thuis bezorgd.ben dan bijna 34+4. klossen n rugsteun en een ondersteek.. de kraamhulp heeft het blijkbaar allemaal nodig voor me. haha... benieuwd of het gaat lukken met die klossen anders word het veel bier inslaan :)

Terug
Bovenaan