<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hi allemaal,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Wij hebben een fijn bed dat helaas compleet onhandig is met een thuisbevalling en in de kraamtijd (de Ikea Brimnes).</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Het bed is te laag, maar staat op vier enorme laden (die natuurlijk helemaal vol liggen met spullen). Klossen zijn geen optie, en op kratten vind ik niet veilig omdat de onderkant van de laden echt maar dun hout is, en ik verwacht dat die met het gewicht van het bed erop gewoon meteen breken. Daarbij zijn de laden natuurlijk beweeglijk. De laden eruit is geen optie, dan blijft er een soort leeg omhulsel over.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">We denken er nu dus aan om een matras op ons huidige matras te leggen. Ik lees op verschillende forums wel dat mensen een eenpersoonsmatras tegen de muur hadden staan dat dan bij controles in de kraamweek even op het bed wordt gelegd.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik dacht zelf meer aan een matras dat net zo groot is (160 x 200) en dat gedurende de kraamperiode erop te laten liggen. We hebben namelijk echt een heel kleine woning en een extra matras dat niet op het bed ligt is gewoon niet te doen.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">De kraamzorg raadde nog bij het intakegesprek aan dat ik op tafel kan liggen bij een controle (ja daaaag).</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">De beste optie lijkt dus een extra matras op bed, net zo groot als het huidige matras. Heeft iemand daar ervaring mee? Is dat niet super zacht/instabiel? Zou een beetje bang zijn eraf te rollen geloof ik…</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Als er nog andere ideeen zijn hoor ik ze graag!</p>