Bedanken

Hallo allemaal,

Bij deze bedankt voor de nu al goeie tips. Op het CB zeiden ze namelijk dat hij om de 5 uur 150ml mocht hebben en niet meer. Ga hem dus mooi vaker voeden. Het is mijn eerste en niet iedereen gooit zijn adviezen zo makkelijk op straat, vaak praat men daar niet over. Ik vond zelf ook al dat het erg lang was 5 uur maar jah weet ik veel. We smokkelde nu ook al met de voeding en gaven hem meer maar ik wist ook niet of dat zomaar kon. Ga in iedergeval proberen een schema in te bouwen met vaste tijden natuurlijk veel beter. Erg bedankt allemaal.

Groetjes Bianca en natuurlijk van een tevreden Guus
 
Fijn dat we je konden helpen, en wat een raar cb trouwens.
Als je nog eens specifieke fv vragen hebt je kunt ook de nutricialijn bellen 24 uur per dag (0800-0222626). Ik heb ze ook wel eens gebeld als ik het advies van het cb in twijfel trok (bijv nutrix rijstebloem bij 3 mnd). En ze zijn erg aardig.

Als ik het goed las is Guus nu tevreden, gelukkig!

gr Ineke
 
Hoi Bianca,



Goed te horen dat Guus nu geen honger meer heeft. Zeker een raar CB!
Misschien kun je naar een ander CB gaan? Ik zou er zeker nog eens over
praten. Anders kun je altijd met je vragen terecht op dit forum en de
Nutricia info lijn lijkt mij ook een goed alternatief. En vertrouw op
je gevoel. Ondanks dat het je eerste kindje is, weet je zelf vaak wel
wat het beste is. Stijn is ook mijn eerste kindje en ik had dat ook in
het begin. Dat vertrouwen in jezelf komt vanzelf. Don't worry.



Succes met je nieuwe schema!



Groet

Lies

 
Hoi Bianca,

Fijn dat Guus nu weer een tevreden baby is, ook ik was in het begin een hele onzekere moeder die blind ging op de adviezen van het CB terwijl het soms helemaal tegen mijn gevoel inging maar ja ik dacht dat zij het wel veel beter zouden weten dan ik en iedereen maar zeggen dat ik toch op mijn gevoel af moest gaan maar als je zo twijfelt weet je het soms echt niet meer. Gelukkig is er dit forum en heb ik meerdere vriendinnen die al oudere kinderen hebben (ben zelf 37 en pas laat zwanger geraakt, mijn dochter is nu 13 maanden) en ben gewoon lekker mijn eigen weg gaan volgen, ik zie het CB als handig middel voor wegen en meten en voor de noodzakelijke prikjes maar meer ook niet. Dus gewoon lekker op je eigen gevoel afgaan hoor, jij kent je kindje het beste.

Groetjes Linda.

 
Hoi bianca,



Blij om te lezen dat je weer een gelukkig en tevreden mannetje hebt.



ik persoonlijk heb me nooit zo aan   "vaste tijden " gehouden. Ik
voedde (en voedt nog steed) mijn zoontje niet op schema of op bepaalde
vaste tijden maar op verzoek. dus wanneer hij aangeeft honger te
hebben, krijgt hij eten en niet bijv. iedere 3-5 uur en hem dan gaan
wakker maken als hij te laat is. Als hij honger heeft, roept ie
vanzelf...en het werkt prima, het is een mooie gezonde knul van bijna 1
jaar.



Succes,



Claudia

 
Terug
Bovenaan