Bedanken

A

Anoniem

Guest
Ik heb geloof ik vorige week een topic geopend over het in slaap vallen van jayden, dat ie dat alleen kon door gewiegd te worden.
Nou nu ongeveer een weekje verder gaat het super goed en valt ie soms ook gelijk in slaap wanneer ik hem in zn ledikantje leg met zn speen en zn tuttelpopje ( die legt ie namelijk over zn oogjes ) af en toe jammert ie even 10 minuutjes maar niet eens echt huilen dus ik ben een super trotse mama!! En heel blij geweest met jullie tips!!!
Dus bedankt allemaal!!!

X Jada

hey meid,wat fijn dat het nu goed gaat,ik hoop voor je dat je knul lekker zo door gaat en goed blijft slapen.
z''on tutpopje vinden ze fijn he?jayda trekt m ook over dr gezicht als ze gaat slapen.
toen ze nog zo klein was schrok ik eerst toen ik dat zag,k dacht dat ze dan niet goed zou kunnen ademen,maar ze vindt het fijn en kan m nu zelf wegtrekken.doei groetjes

hi joybink
ja hij is dol op zn tuttelpopjes!! Hij heeft er nu 2 en ik was ze ook steeds want hij vind t heerlijk om aan te sabbelen en ik wil ook niet dat ie te hecht aan 1 bepaalde knuffel raakt want stel dat je m kwijt raakt. Ik wil van de week nog even zo'n tuttelpopje kopen, maar in het begin vond ik t ook eng toen hij het over zn gezichtje deed maar die ik heb zijn vrij dun daar kan ie ook doorheen ademen, als je die van Prenatal hebt die zijn wat dikker en die vind ik wel eng als die op het gezichtje legt.
X Jada

Wat zijn dat voor tuttellapjes?? Die van mij ligt altijd heel lang te meuten voordat ie in slaap valt en dat lukt pas als ie uiteindelijk zijn handjes voor zijn oogjes heeft weten te krijgen hahaha.
Misschien is zo'n lapje wat voor hem??

hoi hoi ik heb die v mij bij een bentex winkel gekocht,en is van dun badstod dus heeeerlijk zacht.
bentex is een soort terstalwinkel,maar zit nie overal.
maar ik denk dat verschillende babyzaken zoiets wel hebben.groetjes

hoi ja ik heb die van mij bij de verloskundige gehad toen ik zwanger was in een pakketje en die ander heb ik cadeau gekregen. maar je kan ze dus bij prenatal kopen, maar die zijn zoals ik al zei vrij dik om over het gezichtje te leggen. Bij ons verkopen ze ze ook in een soort baby  boetiekje die wat aparter is dan de gewone zaken. Maar ze heten ook echt tuttelpopjes, dus als je er naar vraagt in een winkel komt t vast goed. Succes!

X Jada

ho Jada,

wat was nu de beslissende tip? Wat heb je anders gedaan waardoor er nu wel geslapen wordt?

groetjes

hi KateNY

Ik heb hem de 1e paar keer gewoon laten huilen en steeds na 5 min terug gekomen, lief tegen m gepraat, zn speentje in gedaan en zn tuttelpopje weer bij m gelegd en zo viel ie uiteindelijk in slaap, viel eigenlijk heel erg mee dat laten huilen, daar moet je even aan wennen maar het was niet een s echt krijsen ofzo en nu valt ie bijna altijd zonder huilen in slaap dus gaat super!!!!

X Jada

Terug
Bovenaan