bedanking

ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie tips en adviezen. ik ben nu een beetje minder onzeker omdat er ook een paar dames tussen zaten die tijdens het klussen bovenop zaten. ik waardeer het heel erg dus nu is het nog maar een kwestie van goede tyming. ik ben inderdaad marokkaanse. en voor de dame die zegt dat ik de boel voor de gek hou kijk eens naar jezelf ik heb jou niks gevraagd. de reden dat ik de vraag zou vaak heb gesteld is dat ik ZOVEEL mogelijk ervaringen wilde weten van andere mensen. maar de andere dames harstikke bedankt en moge jullie wensen uitkomen en een voorspoedige resterende zwangerschap gewenst.
groetjes malika
 
hee malika wat leuk dat je terug schrijft ach ja moet ik zeggen over dat mens met haar mening weer die heb je er heel veel op het forum maar voor de rest wil ik je veel sterkte wensen en ik hoop inshallah dat je in 2005 een gezinnetje kan opbouwen zoveel mogelijk klussen en niet te veel bij nadenken dan komt alles goed nou als je een keer verder wil praten of zo laat me maar weten ik heb msn als je wil stony92@msn.com als je zin hebt mag je me toevoegen doei doei
 
Hallo Malika,

Hier een berichtje van degene die dacht dat jij een grapjas was. Sorry dat ik je vraag verkeerd beoordeelde.
Doordat je vraag er meerdere keren stond, en ook in zulke grote letters de laatste keer èn omdat de zinnen niet altijd helemaal klopten (dat is niet als kritiek bedoeld) dacht ik dat je een grappenmaker was.
Aangezien ik sinds vd zomer deze forums bezoek heb ik wel vaker berichtjes gezien, die achteraf van grappenmakers bleken te zijn, die dan iemand anders'naam gebruikten.

Nogmaals, excuses dat ik je verkeerd begreep en veel succes met zwanger worden.

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan