Bedankje aan de zwangeren en nieuwe moeders

Hey meiden,

Ik moet nog  2 dagen wachten tot mijn nod na de 3e iui-behandeling. Ik vind het soms ontzettend moeilijk om het allemaal vol te houden en ben blij dat degenen die uiteindelijk toch zwanger zijn geworden hier ook nog schrijven.
Dat geeft mij af en toe weer moed om door te gaan en te blijven hopen dat het ooit nog goed komt!
Veel geluk met jullie zwangerschappen en hummeltjes.

Groetjes Wietske

Hoi Wietske,

Ik ben het met je eens! Succesverhalen geven wel veel moed dat het toch nog goed kan komen! Zeker als je in de laatste weken op het wachtbankje zit!
Dus meiden, als je zwanger bent geworden na IUI, IVF, Icsi, etc. laat het dan even weten!

groetjes,
Jo

Hoi Meiden,

Ook ik heb hier een tijd rondgezworven, wij hebben 4 jaar in de mmm vertroefd en zijn   zwanger geworden van onze eerste iui. Na 4 miskramen, heel veel maanden Clomid en vreselijk veel onzekerheid en verdriet.

Ik ben nu ruim 17 weken zwanger en alles gaat goed! Ik wens het jullie echt allemaal toe!! We zijn enorm blij met ons kleintje en hoewel we nog best last hebben van onzekerheid en angst dat het weer misgaat, genieten we toch ook heel erg hoor.

Ik duim voor jullie meiden, geef niet op, ookal ben je het soms zo zat, al die teleurstellingen!!!!!

Heel veel geluk allemaal

lfs Mickey

He meiden

Zoals jullie weten ben ik zwanger geworden via IUI.
Ik weet wat jullie doormaken en had zelf veel steun aan mensen hier op het forum, dus het lijkt me logisch dat ik jullie ook steun. Succes verhalen over IUI en IVF heb je nodig om het vol te houden. Maar die verhalen bestaan dus geef de moed niet op!

Jullie tijd komt ook nog, helaas weet ik niet wanneer, maar er is tegenwoordig veel mogelijk al moet je er veel geduld en doorzettingsvermogen voor hebben.

DeeDee
(8 weken en 1 dag zwanger na IUI)

Terug
Bovenaan