bedankje

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Heel erg bedankt voor jullie mooie en lieve reacties. Vooral dat gedichtje vond ik heel erg mooi.
Zeg kat werk jij toevallig bij de thuiszorg. Je verhaal komt me heel erg bekent voor. Een collega van mij heeft precies hetzelfde meegemaakt als jij en heeft nu ook een zoontje van bijna 2.
groetjes kaatje.

Lieve Kaatje,

Ook van mij nog heel veel sterkte.
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt gelukkig, maar ik kan me enigzins wel voorstellen hoe je je moet voelen.

Liefs Yvette

ik heb nog een berichtje gezet onder die van gister.ik was de gene die het had geschreven aan je dat gedichtje.want vond dat je het toch moest weten van wie het afkwam,trouwens ik doe het voor meer mensen uit me familie hoor gedichtjes schrijven,heb een paar jaar geleden een gedicht gemaakt voor het kindje van me vriendin die toen geboren is,en heb in augustus ook een gedichten tekst gemaakt voor onze trouwkaart.ok ik ga weer even wat doen dikke knuf pepe.

Klopt. Ik werk in de thuiszorg, en mijn zoontje heet Thom. Heb zo geen idee wie jij dan bent, maar dat komt dan vanzelf.
Als je wilt laten weten wie je bent hoor ik het vanzelf wel van je!
Groetjes, Kat

Kat werk je soms bij de thuiszorg in nijverdal. Anders is het wel heel toevallig.
Kaatje

Sorry, Maar dan ben ik toch niet de goede! Wat een dom toeval! Ik werk in de thuiszorg in de gemeente Bergh. Maar ik heb toch wel even zitten gokken wie het dan bij ons kon zijn!
Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan