Bedankje!

Nog even snel een berichtje, voordat ik twee weken op vakantie ga!
Ik wil iedereen bedanken die met mij heeft meegeleefd, tijdens de moeilijke periode toen mijn man vertrok. Het heeft mij veel steun gegeven!!
Aan de mensen die hebben aangeboden om te mailen, heel erg bedankt. Door alle hectiek is het er alleen niet van gekomen, sorry!
Ik ga nu even lekker twee weken met mijn ouders en Quinn naar zuid-frankrijk. Lekker even proberen te ontspannen en niet nadenken over thuis en alle ellende. Hopelijk kom ik als herboren terug!

Veel plezier voor iedereen die zaterdag naar de meeting gaat. als ik niet weg was geweest was ik denk ik ook gekomen. Hoop dat er iemand foto's maakt en deze plaatst.

Tot over twee weken, dan neem ik weer volop deel aan het forum.
Oh ja, ik denk dat ik gewoon hier blijf op het forum, vind het veel te gezellig!

Liefs Wendy

Hoi Wendy,
heel veel plezier en een lekkere vakantie toegewenst. Rust maar lekker uit en geniet ervan. Even 2 weken geen stress.
Jammer dat je daardoor 21 juli niet kan. Ik had de naamgenoot van mijn zoontje wel willen zien. En ook de mama die net als ik zo'n goede smaak had. Hahaha.
GroetjesVeerle

Hoi Wendy,

Een hele fijne vakantie, lekker proberen te genieten...
ik blijf ook op dit forum hoor, dus ik zie je na de vakantie wel weer....gezellig!!!

Groetjes Monique en Emma

Terug
Bovenaan