bedankjes kraamvisite

Hoi
Eigenlijk totaal overbodig maar wel leuk: bedankjes voor de kraamvisite. Wie heeft er leuke inspiratie? Heb zin om zelf wat te freubelen, wat mijn oudere zoontje dan kan geven als de kraamvisite were weg gaat

Misschien kun je Ikea van die goedkope ( maar wel leuke!) thee lichtjes kopen en er dan roze of blauwe snoepjes in doen met een cellofaanpapiertje en een roze of blauw strikje erom...
Staat wel heel leuk!
Ze zijn helemaal niet duur iets van 1 euro per 4 stuks of zo. (van die transparante met een bloempje erop)
Je kunt even kijken op de site bij decoratie/ kaarshouders en kaarsen......

Groetjes Kim

Hoi,

Inderdaad niet nodig een bedankje, maar wel heel leuk. Laatst bij de jongste had ik badeendjes van de action met een kaartje eraan. Het kruidvat had laatst badeendjes (12 voor 3euro) te koop. Leuk en helemaal niet duur. Die kan je vast nog wel ergens vinden.
Bij de middelste had ik vingerpoppetjes gestoken in een kaartje met daarop een bedankje geschreven. En bij de oudste kleine knuffeltjes van Ikea met een kaartje eraan.
Reacties van iedereen zijn er leuk en het is ook leuk om hier en daar na een paar jaar nog je bedankje te zien staan.

Succes!

groetjes, keesje

Terug
Bovenaan