Bedankjes voor kraam bezoek??

Tamaraluijten

New member
Ik ben even nieuwsgierig.
Doen jullie allemaal kraambezoek bedankjes of niet?
Vind het eigenlijk belachelijk duur naast de geboorte kaartjes nog bedankjes.
Een collega van mij had ze met de geboorte van haar dochter zelf gemaakt.
Maar ik heb daar eigenlijk de fut niet voor.
Dus was benieuwd naar of jullie bedankjes doen?
En zo ja, wat voor bedankjes?!
 
Ik heb het de vorige keer niet gedaan, en ga dit nu wederom niet doen. Ik vind het ook duur, en eigenlijk wel een beetje ouderwets... De laatste keer dat ik zo'n bedankje heb gezien/gekregen was ik zelf nog maar een kind (ik ben intussen 32 maar kan het me nog herinneren). In mijn vriendengroep heb ik het nog nooit meegemaakt! Wanneer de kraamvisite hier is maken we het gezellig, krijgen ze wat lekkers, en ons meisje te bewonderen. Dat is toch veel belangrijker...
 
Ik doe geen bedankjes...
Had er wel een keer naar gekeken maar is inderdaad belachelijk duur. Zelf maken heb ik ook de puf niet meer voor..
Overigens doen ze dat bij ons sowieso nooit...
 
Daar doe ik ook niet aan! Je verstuurd idd al een mooi kaartje! En ik heb het ook nog nooit meegemaakt.

Enige wat ik doe is mijn zoontje laten trakteren op het Kdv! Lange vingers met muisjes en alle kindjes krijgen een roze badeendje met een kaartje om zijn nekje, hoera ik heb een zusje ...... Xxx en dan de namens mijn zoontje!
 
Wij hebben gister soesjes gehaald deze ga ik versieren met muisjes. (eerst in gesmolten chocolade dippen en dan in de muisjes en weer invriezen. Ideaal en niet duur!

 
Jazeker, vorige keer had ik badeendjes van de xenos in allerlei kleuren en deze keer heb ik babygelukspoppetjes. Beide niet duur en het bezoek is altijd enthousiast :)

Aan het cadeautje hang ik een kaartje met naam en geboortedatum.

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan