bedankjes voor kraambezoek

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!
Mijn man en ik zijn al aan het nadenken over bedankjes voor het kraambezoek.
Het lijkt me leuk om zelf iets te knutselen. Hebben jullie misschien leuke ideeën?
groetjes van Iejoor
24 weken en 4 dagen

Ik ga van die kleine ronde houten doosjes(Xenos) in gezellige kleurtjes schilderen(dekseltje en doosje allebei ander kleurtje), met roze suiker hartjes erin, en een mooi lintje erom, en een labeltje eraan met de naam en geboortedatum van ons dochtertje.
Ik geef een kraamfeest en het lijkt me leuk om al die doosjes (zal er ongeveer 100 moeten maken) als een grote taart op de stapelen ofzo.
 Ik heb inmiddels verlof dus zal eerdaags gaan beginnen met schilderen, denk dat het best wel een klus is. maar wel een leuke klus!!
xxx Annette (32+5)
ps. ipv beschuit met muisjes wil ik roomsoesjes onder dompelen in gesmolten witte chocolade en dan in de roze muisjes dippen. Dit ga ik ook van te voren maken, en gewoon invriezen. dan hoef ik na de geboortje me daar allemaal niet meer druk om te maken. Praktisch en origineel!

Hoi. Leuk idee idd, ik heb het ook gedaan haha.. Wij hebben op 25 augustus een kraamborrel voor mijn pasgeboren zoontje en ik heb de kraambedankjes ook zelf gemaakt.
Ik heb een groot stuk tule gekocht op de markt, van dat kadolint en geboortesuikers bij de Jamin. De tule in vierkantjes geknipt, daar 2 witte en 2 blauwe suikers ingedaan, een kaartje eraan (kan je de geboortedatum of zo opzetten), dichtknopen met lint, krulletjes erin en klaar is kees!!
Het resultaat is harstikke leuk, en het kost ook nog eens niet veel..
Gr. Anne-Marie
mama van Tim (2,5) en Jesse (17 dagen)

Wij willen een foto als bedankje geven. Daar heb je nog iets aan vind ik.
Word bij ons in de omgeving heel veel gegeven.
Groetjes

dat is een leuk idee van die foto. Bij mijn zoontje had ik zelf iets gemaakt, maar bij deze dacht ik, hoe vaak ben ik wel niet op kraamvisite geweest en ik heb geen enkel bedankje bewaard. Uiteindelijk eindigde het in de prullenbak . Maar een foto gooi je niet zo snel weg, misschien dat ik dat ook wel doe.

Jane 33 weken

Hoi Anette Prins,
Moest erg lachen toen ik jouw reactie las, voor tips voor een bedankje na een kraamfeestje of bezoekje...
Je vertelde over je plan om kleine, houten doosjes van de Xenos te gaan schilderen, te vullen met hartjes en een lintje met kaartje met naam en datum erop....
Wij zijn 1,5 maand geleden getrouwd, na 10 jaar en dochters verder, en hebben toen na afloop als bedankje ook van die houten doosjes van de Xenos gegeven.Ik had er zo ´n nep waxinelichtje in gedaan.Ook van de Xenos.Met zo ´n batterijtje erin.Vervolgens verpakt in roze tulestof, met een roze lintje met kaartje eromheen gedaan met de tekst ´Gelukkig hebben we de foto ´s nog, bedankt voor het meevieren van deze vlammende dag ´.
Ben erg geinspireerd door jouw idee om weer wat met deze houten doosjes te doen, als over 7 maanden onze 3e wordt geboren!Dank!
Waar de Xenos al niet goed voor is!!
Groet Missmama.

Bedankt voor de reacties!
Er zitten wel leuke ideeën bij! Ik ga binnenkort wel eens rondsnuffelen bij de hobbywinkel of Xenos of zo.
groetjes van Iejoor

Terug
Bovenaan