bedankt allemaal hoor.

A

Anoniem

Guest
Dames

Bedank voor jullie mededeling, en steun die ik van jullie krijgen.

Blijkbaar zijn jullie meer met je zelf en mens die zwanger zijn bezig.

Maar iemand die plotseling een miskraam krijg ,staan jullie er niet achter.

Wat ik niet snap is ,dit een site voor alle zwanger ook voor mensen die hier op deze site zijn geweest ,en later een miskraam krijgen .
Worden gewoon in een hoekje gegooit.
Fijne Dames zijn jullie hoor.

Waarom ik dit schrijf omdat ik vanmorgen een berichtje heb geschreven waar niemand op hebben gereageert.
ook al die andere berichtjes ,hoogst uit twee mensen
Fijn hoor fijn hoor.
Daar maak ik me zo kwaad om ,terwijl ik het moeilijk heb met onze miskraam.

afz desi

Hoi Desi,

Ik vind het heel erg verdrietig voor je dat je een miskraam hebt gehad, maar ik geloof niet dat ik ooit iets van je gelezen heb hier ergens. Dus ik denk dat veel mensen niet eens zullen lezen wat je schrijft, omdat ze je niet kennen  of omdat het onderwerp  niet herkent wordt  denk ik. Misschien is het handiger om een topic te openen, met in de titel iets als: Net miskraam gehad, wie ook? ofzo.
Ik denk dat je dan eerder de juiste mensen treft, omdat ook veel mensen hier nog nooit zwanger geweest zijn of geen miskraam gehad hebben. Dan zul je vanzelf meer reacties krijgen. En het is haast niet te doen om gewoon elke titel aan te klikken om te kijken waar het over gaat.
Sterkte en succes in ieder geval jullie samen, en ik hoop dat jullie snel een gezond kindje in jullie armen mogen houden.

Groetjes,
Mitsj

Heel veel vervelend voor je dat je een miskraam hebt gekregen,.dat wens je niemand....

Dat je weinig reacties hebt gehad dat moet je je niet persoonlijk aantrekken.  
Een dag is maar kort he! Mensen werken en kruipen vaak 's avonds pas achter de PC.  
En dan nog.,..ik denk dat mijn voorgangster er ook gelijk in heeft dat mensen je niet goed kennen. Op een forum als dit duurt het vaak even voor je daaddwerkelijk contact hebt met mensen.  

Heel veel sterkte....

Hallo,

Ik wil je veel sterkte wensen in deze periode. Ik moet alleen zeggen dat ik je berichtje over de miskraam niet heb kunnen vinden. Alleen dat ze met de echo niks konden zien.

Ik weet helaas uit ervaring hoe moeilijk het voor iemand kan zijn om een miskraam te krijgen, maar ik reageer zelf ook niet op alle berichten die met een miskraam te maken hebben.

Wat al gezegd is: trek het je niet persoonlijk aan en roep niet meteen dat zwangeren alleen maar met zichzelf bezig zijn, want dat is echt niet zo!

Nogmaals sterkte ermee en ik hoop dat we je spoedig weer op dit forum met goed nieuws terug kunnen vinden.

Groetjes Paula

Hallo
Wat vervelend dat je een mk gehad heb, ik weet er ook over mee te praten want ook ik heb het meegemaakt.
Hoop dat je je snel een beetje beter gaat voelen en dat er lichaamlijk niet veel pijn van heb.

Ook vervelend voor je dat er niemand gereageerd heeft op je andere berichtje, maar dat moet je toch echt niet persoonlijk opvatten, Het was heel de dag heet en niet iedereen zit dan achter de computer, daar komt ook nog bij dat het vakantie tijd is.
Dus ik en vele andere hadden heus wel op je berichtje gereageerd als ze daar ook de kans voor hadden gekregen.
En ik weet als geen ander dat je graag berichtjes wil waar je steun uit kan halen.
Dus ik hoop dat je nu met dit topic hoort wat je horen wil.
En dus veel steun krijgt.

groetjes

jammer desie dat je er zo over denkt..

ik weet als geen ander dat het fijn is om steun te krijgen na een miskraam, want heb er zelf 3 achter de rug. maar vergeet niet dat het vakantie is en erg mooi weer buiten.
niet iedereen kijkt dan overdag naar berichtjes.

ik denk dat je hier en zeker op het miskraam forum veel steun kunt vinden, alleen moet je daar soms even op wachten.
ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen, en wie weet kom je hier heel snel goed nieuws brengen en kunnen we je allemaal feliciteren.

Jammer dat je denkt dat we niet met je meeleven. Natuurlijk vinden we het hartstikke erg voor je. Soms weet je niet altijd de juiste woorden om iemand te troosten. Maar ik wens je sterkte de aankomende tijd. Ik hoop dat je lichaam alles goed verwerkt en dat je snel weer zwanger mag worden.

Hoi Desi,

Ik  denk ook dat het allemaal niet bewust gebeurt. Als ik bijvoorbeeld naar mijzelf kijk reageer ik ook niet overal op. Dat is op een gegeven moment onbegonnen werk. En sommige dingen wil je ook gewoon niet lezen in je zwangerschap. Dat wil je dan gewoon niet over jezelf afroepen.

Ik denk ook dat mensen die het eerder mee hebben gemaakt de enige mensen zijn die je snappen. En ook van die mensen kan ik begrijpen dat ze er niet altijd op willen reageren.

En geloof me ik weet wat het is om je kind te verliezen. Of dit nou in het begin van de zwangerschap is of later zoals bij mij. Ik heb alleen nog het "geluk" mogen hebben dat ik mijn dochtertje nog 5 dagen heb mee mogen maken. (Wel in kritieke toestand, maar toch.)

Ik wil je daarom toch sterkte wensen in deze tijd, maar neem het niet meteen iedereen kwalijk! Er zijn echt onbewust meer mensen die met je meeleven dan je denkt.

Claudia

Terug
Bovenaan