Bedankt allemaal

A

Anoniem

Guest
Hoi Flower, Monigue23, Kaa, Manuela, Miep, Ginger, Simone en Chili,

bedankt voor jullie berichtjes, het is fijn te weten dat je er niet alleen voor staat en dat er mensen zijn die met je meeleven en aan je denken.

vind het mooi om te zien hoe er op gereageerd is en heb bij elke reactie een traantje gelaten.

natuurlijk weet ik ook dat er heel veel andere mogelijkheden zijn om zwanger te worden en we hebben ook zeer zeker nog niet de hoop opgegeven.

vandaag moet mijn vriend weer sperma inleveren en dat wordt dan weer nagekeken, a.s. dinsdag horen we daar de uitslag van ... ik probeer er niet te veel aan te denken maar ja dat is makkelijker gezegt dan gedaan.

GINGER: hoe is het met je ..? ik hoop dat je nog niet ongi bent geworden en dat je mij goed nieuws kan brengen .. meid ik denk aan je !!!

MONIGUE23: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, en ik hoop dat de wonderen bij ons ook langskomen !! Geniet ervan !!!

verder iedereen succes en voor iedereen die zwanger is GEFELICITEERD !!!

liefs Belinda

Hi Belinda,

Fijn dat er mensen zijn die met je meeleven he? ik heb dit ook al regelmatig mogen meemaken en het raakt je dan inderdaad.

Ik hoop dat het dinsdag goed uitpakt voor jullie wanneer krijgen jullie dan de uitslag?

Ik moet morgen op cursus dus ik ben zondag pas weer in de namiddag terug om je antwoord te lezen.

Probeer je niet te druk te maken al snap ik dat dit moeilijk is, sterkte meis.

Liefs Chili x

Terug
Bovenaan