Alle meiden die hebben gereageerd op mijn verhaal over mijn man die verliefd is geworden op een andere vrouw, heel erg bedankt! Ik ben over de grootste schrik heen, denk ik, maar af en toe komen gevoelens van verdriet, frustratie, ongeloof en jalousie ineens opborrelen. Ik ben heel erg blij dat mijn man het wel tegen me verteld heeft, ookal doet het best pijn te realiseren dat hij dus zomaar, binnen een paar dagen verliefd kan zijn op een ander. Hij is zelf ook heel erg geschrokken van die gevoelens en daarom heeft hij het ook verteld. We praten er af en toe over, maar ook weer niet te veel want hij zal haar toch uit zijn hoofd moeten krijgen. Dat wil hij zelf! Hij wil absoluut met mij, en de kinderen door, gelukkig. Gister heeft hij een foto van haar laten zien, had hij van een mede-student opgestuurd gekregen, maar ze is nog niet eens mooi ook! Ach, wat een beetje aandacht en warme themperaturen als met je kunnen doen hè! Misschien zijn eerste midlifecrisis?
Meiden nogmaals bedankt voor de reacties! Wij komen er thuis wel uit (als ik mijn sarcasme en jalousie een beetje in toom kan houden)
Groetjes Els
Meiden nogmaals bedankt voor de reacties! Wij komen er thuis wel uit (als ik mijn sarcasme en jalousie een beetje in toom kan houden)
Groetjes Els