Bedankt allemaal!

Alle meiden die hebben gereageerd op mijn verhaal over mijn man die verliefd is geworden op een andere vrouw, heel erg bedankt! Ik ben over de grootste schrik heen, denk ik, maar af en toe komen gevoelens van verdriet, frustratie, ongeloof en jalousie ineens opborrelen. Ik ben heel erg blij dat mijn man het wel tegen me verteld heeft, ookal doet het best pijn te realiseren dat hij dus zomaar, binnen een paar dagen verliefd kan zijn op een ander. Hij is zelf ook heel erg geschrokken van die gevoelens en daarom heeft hij het ook verteld. We praten er af en toe over, maar ook weer niet te veel want hij zal haar toch uit zijn hoofd moeten krijgen. Dat wil hij zelf! Hij wil absoluut met mij, en de kinderen door, gelukkig. Gister heeft hij een foto van haar laten zien, had hij van een mede-student opgestuurd gekregen, maar ze is nog niet eens mooi ook! Ach, wat een beetje aandacht en warme themperaturen als met je kunnen doen hè! Misschien zijn eerste midlifecrisis?
Meiden nogmaals bedankt voor de reacties! Wij komen er thuis wel uit (als ik mijn sarcasme en jalousie een beetje in toom kan houden)
Groetjes Els

hoi els,
ik had je eerdere berichtje oook gelezen en ik ben blij te horen dat t redelijk goed gaat. ik heb iets dergelijks ook meegemaakt en heel veel mensen snappen dan niet dat je bij hem blijft. misschien met kindereen een andere zaak, maar als hij echt graag met jou door wil en jij wilt het ook dan gaat t vast lukken. maar t kost wel veel energie...ik heb ook niet echte tips ofzo. ik denk dat t een kwestie is van de balans vinden tussen jou jaloezie en gekwetstheid niet opkroppen en erover praten en hem ook de ruimte en de kans geven het goed te maken. heel veel sterkte, lis

jeetje wat een ontzettend moeilijk iets zeg.helaas kan ik je geen goede raad hier in geven want ik geloof nooit dat ik zo sterk zou zijn en zo zou kunnen vechten.als jullie willen komen jullie hier zeker wel uit al kan dat best nog wel heel moeilijk gaan worden!!

het allerbeste!!!

groetjes claudia

Terug
Bovenaan