Dag Anna en LizzyB
ik wil jullie bedanken voor de steun die ik van jullie heb gehad.
Het is helaas toch uitgekomen tot een miskraam.
Achteraf mischien beter, het zou vast niet levensvatbaar zijn geweest, maar toch voelt het nu als een leegte bij mij.
In de loop van volgende week ga ik terug naar de huisarts voor na controle.
Dit is niet leuk, maar wel belangrijk.
Ik weet niet of het normaal is dat je nu een gevoelig, pijnlijk en tergelijke tijd een doofgevoel heb rond je buik en onderbuik, misschien weet iemand daar iets meer van.
Ja het was voormij allemaal vreemd, dat mij dit overkomt, dus wist ook niet wat mij te wachten stond.
Ik leef nu bij de dag en probeer leuke dingen te doen, het niet te verkroppen als het moeilijk is, met mensen over te praten
Het komt nu wel heel hard aan dat je nu vrouwen ziet lopen die ook zwanger zijn en vrolijk zijn en dingen gaan bedenken voor de inrichting van de babykamer.
Verder doe ik kalm aan en ga ik niet teveel inspannend werk doen
Bij deze dankjewel en natuurlijk ook de rst van de site
Veel liefs Nicky
ik wil jullie bedanken voor de steun die ik van jullie heb gehad.
Het is helaas toch uitgekomen tot een miskraam.
Achteraf mischien beter, het zou vast niet levensvatbaar zijn geweest, maar toch voelt het nu als een leegte bij mij.
In de loop van volgende week ga ik terug naar de huisarts voor na controle.
Dit is niet leuk, maar wel belangrijk.
Ik weet niet of het normaal is dat je nu een gevoelig, pijnlijk en tergelijke tijd een doofgevoel heb rond je buik en onderbuik, misschien weet iemand daar iets meer van.
Ja het was voormij allemaal vreemd, dat mij dit overkomt, dus wist ook niet wat mij te wachten stond.
Ik leef nu bij de dag en probeer leuke dingen te doen, het niet te verkroppen als het moeilijk is, met mensen over te praten
Het komt nu wel heel hard aan dat je nu vrouwen ziet lopen die ook zwanger zijn en vrolijk zijn en dingen gaan bedenken voor de inrichting van de babykamer.
Verder doe ik kalm aan en ga ik niet teveel inspannend werk doen
Bij deze dankjewel en natuurlijk ook de rst van de site
Veel liefs Nicky