Bedankt dames: een kleine update

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb hier maanden en maanden geklaagd en mijn hartje uitgestort en allemaal lieve reacties van jullie ontvangen.
Ik vond dat het weer eens tijd werd voor wat meer positieve berichtjes van mijn kant!
Ik ben genezen van mijn leverontsteking!
Ik ben hersteld van mijn galblaasoperatie!
Ik ben redelijk aan het herstellen van mijn overspannenheid!
Ik ben weer aan het werk en vind het heerlijk!

Ik heb nog wel veel last van vermoeidheid en werk nog halve dagen. Het blijft allemaal nog wel wat pittig, vooral als Christian weer zijn sprongetjes gejengel en gespook laat zien. Ik vind het moeilijk om te zeggen waar ik nu nog moe van ben, heb eigenlijk zoveel redenen... Nasleep leverontsteking? Nasleep narcose en operatie? Ontzwangeren en jonge moeder met gebroken nachten? Nasleep overspannenheid?

Wat maakt het ook uit? Ik ben weer op de goede weg terug naar mijn oude ik en mijn oude conditie!
Dames, bedankt!!!!

Groetjes, Karin

Hallo Karin
 Gelukkig dat het nu een stuk beter met je gaat
Groetjes Monique

Hoi Karin,

Wat fijn dat weer beter met je gaat, heeft helaas lang moete duren maar goed, het klinkt alsof je nu eindelijk op de goeie weg bent en ik ben heel blij voor je.

Groetjes Monique

hoi karin,
wat fijn zeg dat je weer de oude aan het worden bent. ik wilde eigenlijk al een berichtje voor je plaatsen om te vragen hoe het gaat, maar dat heb je zelf al gedaan!
ik ben trouwens ook een soort van chronisch moet hoor, volgens mij hoort dat er ook een beetje bij als je net moeder bent.

groetjes,
daphne

hoi karin

fijn dat het weer beter met je gaat. Je hebt het behoorlijk voor je kiezen gehad, dus het werd weleens tijd dat het weer berg op waarts zou gaan.

groetjes irene

leuke bericht!
fijn dat het nu weer zo goed met je gaat!
ga zo door!

liefs marijke

Terug
Bovenaan