Bedankt!! en een klein beetje ongerust.

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik wil jullie even heel erg bedanken voor al jullie fantastisch lieve reacties! Het is overweldigend en we vinden het super van jullie! Ik heb ze allemaal voorgelezen aan mijn man en die was ook ontroerd! JULLIE ZIJN TOPPERS!!!

Met mij gaat het goed. Niet meer zo beroerd vandaag. Meteen weer zorgen he....ineens totaal geen zere borsten meer en niet meer misselijk. Jullie snappen het al...ik maak me zorgen of het nog wel goed zit. JA NU AL.... Die angt na die miskraam van de vorige keer zit er goed in helaas. Helemaal als na een week ineens mijn borsten gevoelloos zijn en ik ineens niet meer misselijk zijn. Ooooooh wat is dit ERRUG!

X ing

Hoi Inge,

het enige wat ik kan doen is kaarsjes branden voor je
 Ik hoop dat je hier genoeg aan hebt.

Liefs Claudia

Hoi Inge,

ik begrijp dat als je zo ´n ervaring achter de rug hebt dat je dan angstig bent bij elk dingetje dat je voelt word dit weer een miskraam. je moet toch proberen rust te krijgen in je zelf en als je het niet vertrouwd dan bel je toch gewoon het ziekenhuis dan weet je waar je aan toe bent en misschien word je morgen wel wakker hartstikke misselijk en ongeloofelijk veel pijn in je borsten. dit zijn gewoon hele spannende weken en vooral met jullie achtergrond. ik heb je toen al eens eerder gezegt dat ik gelovig bent en ook nu zal ik voorjullie bidden dat deze zwangerschap goed mag gaan  en dat jullie zometeen een gezond kindje in jullie armen mag sluiten. heel veel sterkte de komende weken.

gr. linda

Hoi Inge,

Dit klinkt echt ZOOOOO herkenbaar!! Maak je niet al teveel zorgen. Ik heb bijna helemaal geen zwangerschapssymptomen gehad en alleen als ik een echo had kon ik echt geloven dat het allemaal goed zat. Zelf heb ik ook een miskraam gehad en dan blijf je toch wel een beetje de angst houden dat het weer mis gaat en in jouw geval kan ik me natuurlijk helemaal voorstellen dat je bang bent dit wondertje te verliezen. Ik kan wel zeggen (en dat heb ik van de week ook al tegen je gezegd), probeer je niet zoveel zorgen te maken.. maar ik weet maar al te goed hoe moeilijk het is.. Probeer het wel want niets is zo slecht voor een ongeboren kindje als stress.

Probeer dus te genieten!!

Dikke kus F.

Lieve Ing,

Ik begrijp heel goed wat je bedoelt hoor. Ik ben zelf ook angstig dat het misgaat (en ik heb dat zelfs nog nooit meegemaakt, dus ik begrijp jou helemaal) Ik heb nog steeds buikkrampen alsof ik ongesteld moet worden. Dat zit me toch ook niet helemaal lekker.

Het zijn spannende weken, maar laten we proberen er lekker van te genieten, want we hebben er tenslotte genoeg voor gedaan (en gelaten).
Nee we gaan het niet proberen.........we MOETEN er gewoon lekker van genieten en we gaan ons gewoon lekker zwanger voelen........Uiteindelijk is voor alles stukken beter als we gewoon relaxed zijn.

Liefs Babs

Ik ben gelukkig een stuk relaxter dan bij mijn vorige zwangerschap. Alleen tja die onzekerheid he. Gelukkig is er dan het forum waar je je ongerustheid kan neerzetten en waar je dan meestal gerustgesteld wordt. Erg fijn!!
Ik heb ook krampen af en toe. Mijn borsten doen vandaag weer pijn.
Ik merk wel duidelijk verschil met mijn vorige zwangerschap. Deze voelt beter.
WE GAAN ERVOOR BABS!! Ben jij al wezen kijken bij de juli moeders?
x ing

Terug
Bovenaan