bedankt, en een kleine uitleg.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het doet ons goed! We vinden het heel erg dat het weer een keer misgegaan is. Een paar dames vonden mij vrij nuchter. Ik zal het even kort uitleggen waarom. Op 1 april hadden wij een echo waarop een heeeel klein vruchtje te zien was. Te klein voor de duur van de zwangerschap. Ik had geen bloedverlies of andere rare klachten gehad, en voelde me op en top zwanger. Het was een grote klap om het te ontdekken. We werden naar huis gestuurd met een afspraak voor een week later. Op maandag echter ben ik al terug gegaan. Ik had zoiets van: als het dan niet leeft, haal het dan maar weg. Bij mijn eerste miskraam heb ik er best lang mee moeten lopen, en dat wilde ik niet weer meemaken. Dat was verschrikkelijk. Weer een echo, was het gegroeid! Toch maar wachten dus. vrijdag weer een echo, weer groei. Maar maandag was het over. Geen groei, geen hartje. Ik moest nuchter komen, want het zou gelijk weggehaald worden. Dat ging niet door, en ik kon gisteren wel terecht.
Het is een heel verhaal, ik wilde jullie er eigenlijk niet mee lastig vallen. Maar jullie snappen dat we er al langer mee bezig waren. Het verwerkingsproces liep dus al, en daarom leek mijn berichtje zo nuchter. We hebben het er best nog wel moeilijk mee hoor. Het was een erg gewenst kindje. Maar de gyn vertelde ons dat als een vruchtje er zo snel al mee ophoud, het helemaal niet goed is. En dat helpt ook wel een beetje om het een plekje te geven. Na mijn eerste miskraam hebben we een pracht zoon gekregen, en we zijn ervan overtuigd dat dit nog wel een keertje gaat lukken! Door positief te blijven denken slaan we ons erdoor. En onze zoon helpt daar natuurlijk ook aan mee. We weten dat het ook goed kan gaan!
Dus vol goede moed gaan we binnenkort weer aan de klus! We hoeven van de gyn niet te wachten. Ik ben gezond, en het is al eerder een keer goed gegaan. We proberen het gewoon weer opnieuw!

Groetjes, Kat

Jeetje.... ja dan begrijp je zoies beter.
Toch vind ik het nog steeds heel erg voor je!
Ik zou het heel erg vinden om het mee te maken, maar toch vind ik het knap dat je zo positief blijft!
Wel leuk dat je trouwens weer terug bent op ons forum, gezellig!
Succes verder
Groetjes noomie22

Hoi Kat,

Ik snap nu inderdaad dat jullie hier al iets langer mee bezig waren en dat het op ons als "nuchter" over kwam. Ik bedoelde het niet verkeerd hoor !!!! Ik blijf het erg rot voor jullie vinden .........

Ik wens jullie heel veel succes verder !!!!

Groetjes Ellen

tjee kat, wat een bericht zeg! Ik vind het ontzettend kanp dat je zo positief blijft!!

liefs kreeftje

Hoi Kat,

Het spijt me zeer om te horen dat het een miskraam is geworden. Ik wens jullie heel veel sterkte toe en hopelijk mag je binnenkort weer zwanger worden.

Liefs Nanda

Wat een vreselijke ervaring maar helaas komt het vaker voor..........het is denk ook het best om maar zo te denken, mijn vruchtje was niet goed daarom heeft mijn lichaam het afgestoten, is uiteindelijk ook maar goed dat de natuur zo goed zijn werk doet!!!

Je hebt er alleen niks aan je voelt je evengoed zwaar kl..te zeg maar........

Sterkte de komende tijd en het komt vast wel goed met je!!!

Hoi Kat,

helaas heb ik blijkbaar iets gemist. Balen zeg voor je!
Ik weet niet hoe je dat een plaatsje kan geven maar wens je heel veel sterkte toe voor de komende tijd.

Liefs
Joanna

Ha Kat,
Heel veel sterkte,
Ik denk aan jullie.
En veel succes voor de toekomst. Ik ga extra hard voor je duimen. Jullie verdienen het extra!
Groetjes J

Terug
Bovenaan