Bedankt..!!! en een nieuwe vraag

Hey luitjes,

Ik vind het echt super gaaf,dat jullie zo snel op mijn bericht hebben gereageerd....! Ik moet morgen ongesteld worden, en hou het niet meer. En ben bang, nu ik er zo mee bezig ben, gewoon veel later ongesteld wordt.
Ik heb al wel een test gehaald, en ben van plan die vrijdag te doen... Is dit niet te vroeg???? Ik heb de laatste +/_ 6 dagen, al heel pijnlijk tepels, ze lijken gewoon ook te veandert te zijn... En heel laatste twee weken, lichte kramp in mijn onder buik..( zo'n gevoel dat je naar de wc moet, maar toch ook niet.)
Ik heb echt vanaf het moment dat ik niet echt meer ongesteld was, alleen nog maar non stop sex met mijn vriend gehad, elke dag min 1 keer..
Is er iemand die mij een beetje ken gerustellen!!!!

Alvast bedankt

Kusjes Zoey

kon je nou maar heel even in de toekomst kijken een paar dagen....
het klinkt allemaal heel goed en je vriend kan dus bijna niet gemist hebben... en er is maar eentje voor nodig...
dus....
succes en ik wens je een hele dikke vette + !!!!!
gr. petra

Geruststellen......uhhhh.nee denk ik niet, als ik spreek doe ik dat vaak uit eigen ervaring...en mijn eerste ronden na dat ik gestopt was met de pil dacht ik ook dat het meteen raak was....zere borsten...echt mijn vriend moest niet in de buurt van mijn tepels komen......: - )
Het kan ook zijn dat je zwanger bent dat wil ik niet ontkrachten maar de kans is klein maar zeer zeker aanwezig. Maar je lichaam geeft rare signalen af als je net met de pil gestopt bent en het kan ook een hele tijd duren voor je een normale cyclus krijgt. Mijn vriendin werd zelfs door de pil heen zwanger dus ik zal de laatste zijn die zegt dat het niet kan! Maar het kan ook dat je eisprong nog niet eens op gang is gekomen.....moeilijk he!
Maar...succes en ik hoop voor je dat het raak is!!

Maar ..... minimaal iedere dag 1x pfoe....hoe oud zijn jullie? : - )

Hoi Zoey,
Ik ken het geveol..
Ik kon ook niet wachten en wil ZO graag.. Welnu.. ik ben 1 dag overtijd en mijn cb gaf gisteren negatief aan dus weer wachten.. Ben echt niet blij..
Ik hoop voor je dat het een plus is..
Heel veel succes
dikke knuffel,
anne
xx

Terug
Bovenaan