Bedankt en reakties op jullie berichtjes.

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Allereerst allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes! En ik ben al driftig bezig om een beetje zwangervirus rond te strooien.

Belinda: Ik hoop voor je dat jullie kat gelijk heeft. Vrienden van ons waren vlgs de artsen    praktisch onvruchtbaar. Na meerdere jaren proberen leek icsi voor hun de optie. De eerste poging werd niks. Weer maanden op de wachtlijst. Blijkt ze na een paar maanden uit zichzelf zwanger geworden! Zijn zaad was zeer slecht, maar er was 1 goede zwemmer geweest. Het is dus niet onmogelijk. Hun arts wilde het eerst niet geloven, maar de echo loog niet! Dus wie weet! Het zou leuk zijn. Kunnen we samen naar het novemberforum. Ik duim voor je!

BB: Helaas, onze kat is niet te leen of te koop. Want als de kleine staks in mijn buik gaat bewegen word hij nog gekker. Dan gaat hij contact zoeken door op mijn buik te tikken! Is erg bijzonder vlgs de dierenarts. Maar ik blijf voor je duimen!

Steef: Ik heb inderdaad op jouw berichtje gereageerd. Fijn dat je er wat aan had, en ik wens jou ook veel geluk met zwanger raken.

Pino: Ik draag mijn maansteen gewoon aan een kettinkje onder mijn kleding. Volgens de deskundigen heeft hij oven de kleding juist effekt op de omgeving. En dat is niet de bedoeling! Dus succes, ik hoop dat hij voor jou ook werkt!

Groetjes, Kat

Hé die Kat,

Van harte gefeliciteerd! Vind het helemaal geweldig! Dat geeft de burger weer moed! (Na het lezen van al die andere (negatieve) ervaringen...................

Ik wacht nog tot woensdag met testen..........en dan laat ik wel weer iets van me horen (of eerder? maar dat hoop ik uiteraard van niet)

Hopelijk heb ik wat van dat zwangerschapsvirus ontvangen............ hi hi hi..........

Groetjes ,

SUUS

Ik hoop dat jouw virus ook mijn kant op waait. Het is nu zondag voel wat gerommel in mijn buik en moet voor mijn gevoel steeds plassen, ga je komt er bijna niks.
Dus ik ben benieuwd of de ongi gewoon een dagje of wat later is of dat er meer aan de hand is.
Morgen weer aqua-aerobiccen als dan weer mijn voorgevel eraf valt (voor mijn gevoel) ga ik woensdag echt een test halen als er ondertussen niks roods is tussengekomen.
AAAAAAAAAAAAh spannend hoor.

Groetjes,
Cat31

HOERAAAAAAAAAA

GEFELICITEERD!!!!!!!!!

HELEMAAL GEWELDIG

JA JA NU NAAR HET VOLGEND FORUM

NOGMAALS GEFICITEERD

SAS

Terug
Bovenaan