bedankt esther en joyce

Beste Suzan, ik heb met 17 weken een circlage gekregen. Ik heb heel veel andere complicaties gehad naast de circlage (hadden daar niets mee te maken) en ik heb nu een gezonde dochter. Dus even volhouden.
Met hoeveel weken is de circlage bij jouw geplaatst en hoe zijn ze er achter gekomen dat je er een nodig had?

met 14 wkn cerclage gekregen (shirodkar) narcose was een ruggeprik, wat erg meeviel,zag er nl erg tegen op.
dit is nu de 3e zwangerschap vorige zwangerschappen eindigden in vroeggeboortes zo rond 20/21 wkn. de 2e zwangerschap hebben ze op laatste moment nog noodbandje geplaatst(mc donald)maar helaas.......de artsen zijn nu zo positief en zeggen dat dit nu goed gaat komen.....tja eerst zien...dan geloven. maar goed ze zeggen toch 3x is scheepsrecht? toch?
ben nu 20wkn heen dus spannend..... bedankt voor je reactie.
p.s. hebben ze met 37 wkn je bandje doorgeknipt en daarna via de normale weg of via keizersnede bevallen??
liefs susan

dag dames,
susan hoop dat alles nog steeds goed gaat. Ik ben net geopereerd aan mijn baarmoederhals. En wil nu graag zwanger worden van een tweede kindje. Ik moet nu wel als ik zwanger wordt ook een bandje. is dit een zware ingreep. Ruggeprik enzo valt allemaal wel mee,heb ik tijdens mijn operatie al gehad. Maar lijkt me zo raar dat ze een bandje gaan plaatsen om je baarmoederhals, en hebben ze hem eromheen of erin geplaats. dat is volgens mij van belang voor je bevalling. eromheengelegd kan hij weggeknipd worden en kan je op de normale manier bevallen anders moet je bevallen via een keizersnede.
Hoop in elk geval dat nu alles wel goed gaat. Ik hoop in elk geval weer snel zwanger te zijn. Het voordeel is dat ik dan in elk geval direct bij de gyn terechtkan en om de twee weken controle heb. we zullen zien
Yvette

Terug
Bovenaan