bedankt hanna en tanja

A

Anoniem

Guest
bedankt meiden voor jullie lieve reactie,normaal ben ik niet zo dat ik het aan de grote klok gaat hangen en zeker niet op het forum,maar ik had nu zoiets van wat kan mij het eigelijk ook schelen ik doe het gewoon.ik ga morgen naar me huisarts want zo gaat het niet langer nogmaals bedankt meiden jullie bericht deed me goed. dikke knuffels pepe (mercedes) xxxxjes

(

Hoi Pepe,
Ik ben eigenlijk helemaal blij om te lezen dat je morgen naar de huisarts gaat! Ik heb zelf ook ruim een jaar rotdagen gehad, en toen uiteindelijk hulp gezocht. Dat alleen al, was zo moeilijk, maar achteraf de beste stap!
Ik hoop zo dat hij je op welke manier dan ook verder kan helpen.
Heel veel succes morgen, ik zal even aan je denken. En jij bent, net als iedereen, het waard om goede dagen te hebben. Hopelijk horen we van je terug.
Groetjes Tanja.

Pepe, ook ik leef met je mee. Ik kruip net zelf uit een dal en kan me soms nog maar amper vasthouden aan die grassprietjes op de top. Maar we komen er wel! Goede hulp is zeker echt moeite waard! En voor iedereen werkt weer iets anders. De een schrijft het van zich af, de ander uit het tegen een vriend(in). Als je maar weet dat je het hier altijd kwijt kunt. Onze armen staan altijd voor je open.

Terug
Bovenaan