Bedankt lieve meiden

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve en leuke reacties op mijn verhaal! Ik heb ze net aan mijn vriend laten lezen en die vond het toch ook wel bijzonder hoe wij met elkaar omgaan op het forum!

Tandarts bezoek was rot,,,wortelkanaalbehandeling!! Heb nu last van napijn en moet volgende week nog een x en vervolgens krijg ik een kroon!!

Bibi voor jou breken ook de spannende tijden weer aan de 20e je NOD!! Ik ga ook mijn duimen blauw draaien voor jullie!!

Patty voor jullie is het nog even spannend ik weet hoe eng het is,,vooral het moment dat je bij de gyn naar binnen gaat en hij op zijn uitslagen kijkt gaat je hartslag héél snel!! Maar je ziet het bij ons is het ook goed,,,en ook voor jullie zal ik duimen!!Gelukkig dat bij jou alles tot zover in orde is!!

Eshter wat een lieve woorden voor mij,,,dat doet mij goed!!! Ik ben ook erg nieuwsgierig naar jullie allemaal in levende lijven!! Misschien kunnen we een keer wat afspreken (met onze dikke buiken) gezellig!!!

Marijke mijn echte naam is niet moi,,,al gebruik ik hem wel vaak,,ook onder mailtjes of sms-jes!!!

En alle andere meiden ik hoop dat alles goed met jullie gaat en dat er binnkort weer een hoop zwanger dames zich melden op dit forum!! Ik gun het iedereen ontzettend!!!

Liefs moi xxxxx
 
Hoi Moi

Ben blij om al dit goede nieuws te lezen! Ook al blijft het nog een beetje spannend qua je eirijping, maar daar is volgens mij heel veel aan te doen als dat niet goed blijkt te zijn!!!
Ben helemaal blij voor je!!!
Enne suc6 met je kiesje, ben zelf ook vandaag geweest en heb weer peentjes liggen zweten!

Liefs Nienepien
 
Terug
Bovenaan