Bedankt lieve meiden

Bedankt lieve meiden,

Voor jullie medeleven met mij.
Op het moment is er nog geen ongi in zicht. Goed nieuws dus !!! Ik moet straks werken dus misschien dat jullie mij vannacht nog wel online vinden. Het enige waar ik nu last van heb is steken links onder in mijn buik. Maar dat zijn zeker geen ongi-steken. Zo heb ik ze nog niet eerder gevoeld. Kent iemand dit ??? Ik ga de rest van de berichten nog even lezen want ik moet om 16.00 uur weer naar mijn werk.

Dikke knuffel Biaggi

He Biaggi,
Spannend zeg! Werk je in de zorg?
Ik heb ook rare steeksjes soms links soms rechts en m.n. 's morgens ongi-pijn, maar tnt negatieve test.
Ik weet het ook niet meer.
Ga zeker voor je duimen!
Liefs Anne en werk ze!

Hoi Biaggi,

Die steken heb ik ook maar dan alleen onder in mijn buik en niet echt een zijkant. Soms is het heel even een gemeen prikje zo omschrijf ik het. Misschien is het een goed teken ik hoop het.

Heel veel succes

Liefs Bibi

he biaggi
reageer hier maar even dan weet ik zeker dat je het leest.
ik ga morgen bellen naar de vk dus dan hoop ik meer te weten.
ben dinsdag naar de dokter geweest maar behalve feliciteren en zeggen wat ik niet meer mocht deed ze niets.
ik wil wel graag wat meer zekerhed heb nu alle drie testen van cb al verbruikt onzin natuurlijk alledrie positief.

maar jou klachten klinken ook goed hoor vooral dat sterker ruiken dat heb ik ook zou vanavond bloemkool eten maar bij de gedachte alleen al kon ik wel overgeven, dus maar een broodje en manlief aan de patat.

nou ik zal voor je duimen dat je ongesteldheid weg blijft en dat je een positieve test krijgt natuurlijk.

veel liefs tijger

Hoi Biaggi,
die steekjes in je buik komen me bekend voor (heb ik anders nooit). Bij mij zijn die kleine steekjes links en rechts in de buurt van mijn liezen. Verder heb ik al wel het ongi gevoel gehad gisterenmiddag en vanochtend en gisterochtend (snik, snik) wat druppeltjes bloed verloren (heel weinig maar). Ik durf niet te hopen op innestelingsbloed, vorige maand had ik hetzelfde ook en werd ik een week later echt ongi (toen precies op tijd). Nu zou ik morgen ongi moeten worden, maar ja gisteren een paar druppeltjes bloed. En nog steeds die ondefinieerbare steekjes in mijn buik, vreselijk moe en gewoon echt anders. Ik weet het niet meer hoor.
Laten we er samen het beste van hopen, misschien wel naar het maart forum. En zoniet dan hebben we ook echt geen andere keus dan ons aan te melden voor de volgende rond. In ieder geval heel veel succes met het doorstaan van alle spanning, ik duim voor je!
liefs
Miek

Terug
Bovenaan