Bedankt lieve meiden!

A

Anoniem

Guest
Hi lieve meiden,
Nogmaals bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn berichtje van gisteren!

Ik heb vanmorgen voor de zekerheid nog 3!! testen gedaan en allemaal even positief. Kan het niet meer ontkennen echt zwanger dus!!! Geweldig!!!

Volgens babybrabbel ben ik 10 mei uitgerekend (14 mei zijn we een jaar getrouwd dus dat wordt wel een heel bijzonder 1e jubileum!)

Ik ga dus (al ik er op kan komen...) naar het mei forum. Maar blijf jullie volgen hoor. Ben veel te nieuwsgierig naar jullie!

Nu nog een weekje m'n mond houden tegen iedereen. Moeilijk hoor...
Maar we willen er eerst samen aan wennen en er van genieten.

Volgend weekend dan naar de ouders...
Ik weet nu al dat die helemaal door het dolle heen zullen zijn.
Ik kan dus eigenlijk niet wachten maar doe dat toch maar.

Gabrielle... speciaal voor jou nog ff STRAAL STAAL STRAAL STRAAL (en voor de rest natuurlijk ook!)Die maansteen gaat je vast en zeker snel helpen!!!

Heel veel succes lady's met wachten op nod en klussen natuurlijk! Ik blijf volop duimen voor jullie. Dat geduim van jullie heeft mij ook geholpen dus DUIM DUIM DUIM DUIM

en jullie zullen me hier nog wel tegen komen!!!

Dikke kus en knuffel van Bieb en haar mannetje!

He Bieb,

Van harte gefeliciteerd meid! En dat in de 1e ronde, helemaal super!
Geniet er lekker van en kom vooral nog eens terug!

Liefs Leeuwinnetje

Gefeliciteerd
Ben zelf 5 dagen overtijd(ronde 3) heb me voorgenomen om volgende week zondag(dan zijn we 1 jaar getrouwd) als er niets is om dan te gaan testen.
Heb ik nog een vraagje aan je:
Hoe heb je dat uit gerekend bij babybrabbel wanneer je uitgerekende datum is?? Snap er namelijk niets van al die tekens etc.

P.s hoever ben je eigelijk?

Groetjes weegschaal

Hoi Bieb,

Dank je wel voor je positieve stralen! Ik ga het meiforum bij mijn bookmarks zetten, (wie weet mag ik zelf ook wel heen, dat kan volgens mij net, ik weet niet.) En trouwens was jij nou niet degene die eigenlijk een ongi af wilde wachten na de pil voordat jullie voor het echie wilde gaan? Of heb ik me vergist. Zo ja, stel je voor dat je dat echt gedaan had, dat zou zonde zijn geweest!!!!!!!!!!!!!! haha.
He groetjes en veel succes, Gabrielle,

Weegschaal; op babybrabbel voer je de eerste datum van je laatste ongi in en de duur van je (gemiddelde) cyclus.
Dan rekent hij van zelf uit wanneer je vruchtbare dagen zijn en wanneer je dus uitgerekend bent bij een bevruchting.

Ik hoop voor je dat je volgend weekend een geweldige verassing te wachten staat! Ik had er helemaal niet meer op gerekend dus wie weet heb je wel net zo veel mazzel als ik!!!

Gabrielle: JA DAT BEN IK!!! Stom hè dat het dan juist bij mij raak is de 1e keer. (daarom heb ik m'n anders berichtje ook 'verborgen' geplaatst)
Ik ben nu echt heel blij dat we niet gewacht hebben natuurlijk. Maar het is nog steeds een raar idee hoor dat ik zwanger ben. Kan er nog niet echt aan wennen.

Ik heb me net aangemeld bij moeders voor moeders. Dus ben benieuwd.

Ik hoop dat je snel naar het mei forum kan joh! Lijkt me gezellig!

Ik blijf duimen.

Liefs Bieb.

Gefeliciteerd! Super voor je en toppie dat het de 1e keer raak is! Groetjes, Joosje

Waaaahhhh! Ben ik een dag weg en dan kom jij met dit goede nieuws!

Geweldig! Wauw..........

Zal je gaan missen op dit forum, maar ben erg blij voor je dat je naar het Mei-forum kan!

Geniet er volop van en laat nog eens weten hoe het met je gaat.

Liefs,
Jade

Hoi Bieb

Echt geweldig!!!!
VAN HARTE GEFELICITEERD!!

liefs niempie

Terug
Bovenaan