Bedankt lieve meiden

A

Anoniem

Guest
Bedankt lieve meiden voor jullie reacties onder mijn berichtje over roze slijm. Ik heb alweer zitten huilen dat iedereen zo met mij meeleeft.

Liefs van een verdrietige Biaggi

Nee he!!! Dat zal toch niet!!
Allen met zo'n goede hoop en dan loopt het uit op niets!! SHIT SHIT!!

Ik hoop dat het volgende maand echt wel raak is!! Ik duim voor je en houd je in de gaten!!

Heel veel suc6 en sterkte!!

Groetjes

Gelijk heb je.........laat die tranen maar lekker komen en dan weer met frisse moed er tegenaan he ! XXX

Jeetje wat rot zeg.
Er was zo'n goeie hoop.
Lekker uithuilen en op nieuw aan de klus dan maar.
Succes en sterkte,

liefs sil

Lieve Biaggi,

Wat lees ik nou??? Potverdorie.
Ik leef met je mee meid.

Geef de oed niet op (dat is makkelijk gezegd van mij) maar ik snap hoe je voelt. Ik denk aan je en laat de traantjes maar lekker gaan.

Liefs Yvette

lieve biaggi,
wat ontzettend kut!!!
ik had zo goeie hoop voor je.
de laatste keer heb ik ook ontzettend gehuild, en ik moet zeggen dat dat heel erg hielp. gooi er alles uit, en dan gaan we er weer met zijn alle voor.
kom op he? we houden contact
liefs denise

Hoi Biaggi
Ik wil ook nog even laten wete dat ik het extreem rot voor je vindt. Tzijn spannende dagen geweest voor je hee... Intussen is er al weer een dagje tussen, hopelijk heb je alweer moed gevat. En hopleijk is d epijn enzo ook al vele minder.
In ieder geval heel veel succes gewenst in de volgende ronde!
Als het van de steun op dit forum afhangt kan het niet mislukken hee
Veel liefs,
Lea

Lieve Biaggi,
Balen! En ik had zo'n goede hoop voor je! Meid, wat jammer.Ik was een paar dagen weg, en hoopte eigenlijk op veel vreugdekreten. Maar ik blijf voor je duimen! Succes.
Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan