A
Anoniem
Guest
bedankt miep,ja wat jij me schreef hopen wij dus ook.gistere 20 dec naar me gyn geweest ik geloofde me oren niet,hij vroeg gelijk hoe het was met me en of ik soms al zwanger was,maar ik moest hem nee vermelden.toen vroeg hij me of me cyclus goed was,nadat ik hem had vertelt dat dit allemaal ok was vertelde ik hem dat ik de laatste dagen veel witte afscheiding verloor dat het meer was als gewoonlijk zij hij maar dat is wel goed hoor,en vroeg me ook gelijk wanneer ik ongi moest worden.dat is dus 24 dec en dat me temp nog steeds 36,9 was hij keek op en zij wie weet.hij begen zelf over clomid te praten,hij vertelde me als je deze maand toch ongi wordt dan mag je de 3de dag van je ongi clomid gaan slikken voor 5 dagen lang en eventueel de maand erop ook,ik viel bijna van me stoel en lag gelijk een recept voor me neus neer.maar toen kwam er nog iets wat ik van hem zeker niet had verwacht,en vertelde me als het dan nog niet zo is gaan we over op ivf.toen had ik het helemaal niet meer zo blij was ik.ik ben naar buiten gelopen naar me man die helaas in de auto moest wachten omdat er bijna geen parkeerplaats was,ik vertelde het gelijk zelfs hij viel bijna om van verbazig. dus zo zie je maar dat er toch nog een lichtpuntje is voor ons in 2005 we gaan er weer positief tegenaan kijken nou miep en alle ander meiden jullie ook een positief 2005 en we blijven hopen hoor dikke knuffels van pepe(mercedes) en we houden elkaar op de hoogte he.doeiiiiiiiiiiii.