bedankt Plonie en Ank.

Lieve Ank en plonie,

Ja, niet veel reacties. Na het lezen van jou, Plonie, voelde het al dat ik niet de enige was, wel bedankt voor je reactie.
En, Ank, heel fijn om jou reactie te lezen zeg. (Ook dat van gastouder..) Ja, vaak heb je niet de keuze... Als er wel die mogelijkheid bestaat ga je toch voor je kindjes, die opgevoed moeten worden. Als ze naar de basisschool gaan komt mijn tijd wel weer. Ik vind het nu zo fijn en genieten!!! En pittig hoor... Maar met liefde. Bedankt meiden!!!

Liefs Jaka.
 
sorry dames even wat anders: mijn moeder heet ook Plonie, ik heb die naam eigelijk verder nooit gehoord. Erg leuk om die naam hier tegen te komen! nogmaals excuses wou het toch even laten weten aan Plonie hihi
 
hihihi, ik vind het wel humor. Nou we het er toch over hebben, je hoort hem inderdaad niet veel leuk leuk leuk.

Ik vond ook dit berichtje van jouw weer heel mooi. Met veel liefde berijk je heeeeeeeeeel veel en dat is toch wat veel kinderen tegenwoordig missen hoor. Ik m'n werk heb ik veel te maken met jonge kinderen die daar toch echt een gemis in hebben.

Liefs, Ank
 
Nou bedankt allemaal voor de naam-complimentjes, dat hoor ik nou niet veel :)
Maar dat gastouder-zijn, levert dat nou ook nog wat op? in verhouding met wat je ervoor moet doen en eventuele risico's?
Hier in de buurt zoeken ze op dit moment allemaal fruitplukkers (appels e.d.) leek me altijd wel lolig voor een keertje, maar op een trapje staan is nu weer te risico-vol, jammer.
Ik zoek verder.......

Groeten
Plonie
 
Wat betreft het gastouder zijn. Mijn vriendin krijgt 3,40 per kind per uur en je mag er maximaal 4 opvangen. Je kan zelf je dagen doorgeven en in welke leeftijd je ze wil. Wat je er mee verdient heb je dus een beetje zelf in de hand.

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan