Bedankt voor alle reacties!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Allemaal hartstikke bedankt voor de felicitaties en leuke reacties!
Het heeft een paar dagen geduurd voor ik weer op deze site kwam omdat we gewoon iedere avond visite hadden, hihihi.
Ook wij hebben dus onze mond niet kunnen houden en het aan onze ouders, broers/zussen en beste vrienden verteld!!!
We hebben zulke leuke reacties gehad en de afgelopen dagen kwamen ze dus langs met een kadootje!!!
Ik voel me helemaal gelukkig!

Het begint langzaam aan wel een beetje door te dringen. Ik bedoel de test was wel positief en we zijn er super gelukkig mee maar het is nog wel onwerkelijk.

Ik heb trouwens sinds 2 dagen wel mega last van mijn borsten nu weet ik wat al die zwangere vrouwen bedoelde, hihihi

FREDERIQUE: Nog even een reactie op jou vraag. Onze trouwdag was echt geweldig! We hadden heerlijk weer ('s ochtends met de foto's een beetje bewolkt en vanaf de middag ZON!) Ook hing er een heerlij sfeertje en hadden we 's avonds een super gezellig feest!
Hoe was jullie trouwdag en vakantie????

TINA: Wat lief dat je zo aan het zoeken bent geweest naar mijn berichtje!
Ik ga hier met je mee duimen en straal het virus hier over via de computer!

$%&&**(&*&%^$%#@#@!#@^&&*^*^&&*^&*^&^&^&*

Daar is het al, ik hoop dat het je besmet! ;-)

Greets Tika

Hoi Tika, ik heb het virus opgesnoven dus hopelijk kan ik ook snel door naar het zwanger forum haha.

Onze trouwdag was ook super. Het was wel wat bewolkt maar het was droog en niet koud. Echt bijzonder he zo'n dag?! Moet nog wel wennen aan mijn nieuwe achternaam. Heb jij dat ook?

Ik verwacht volgende week mijn eisprong.... dus duim voor me. Meis, geniet van je zwangerschap en omarm al die rare kwaaltjes maar. Dan weet je tenminste dat er wat gebeurt!!

Wanneer zou je nu uitgerekend zijn?

X F.

Hoi Tika,

Ik heb net even op babybrabbel gekeken en uitgerekend aan de hand van mijn nod en klusdagen en ik maak nu 60% kans... We waren er niet voorbereid mee bezig maar nu krieelt het wel..

Ik ben echt heel blij voor je en ik zal je ook een beetje volgen op het april/mei forum.

Misschien tot gauw.

Liefs Tina

Terug
Bovenaan