Bedankt voor de lieve berichtjes ....

Hallo Allemaal,

Ik wou nog even iedereen bedankt voor de lieve berichtjes ..... het heeft me enorm geholpen tijdens deze moeilijke periode ....
Gelukkig gaat het weer wat beter met me en begin ik weer zin te krijgen in de leuke dingen van het leven .... zoals lekker vrijen .... haha ....  want we gaan er natuurlijk wel weer voor ... ookal zegt die gyn dat  ik eerst even een  keertje normaal moet menstrueren na een miskraam.

Ik weet even niet meer voor welke ronde wij gaan .... maar dat vind ik ook niet meer zo belangrijk .... we zijn toch al zo lang bezig .... we zijn in januari 2003 gestopt met de pil en tot nu toe nog geen klein wondertje voor ons .....

Sinds kort hebben wij ook een web-log ... http://www.kleinevanos.web-log.nl
We nodigen jullie uit om een keertje te komen kijken .... we zijn er nog mee bezig ... maar omdat het JAVA programma niet wil werken bij ons op de pc kan ik de kleuren nog niet aanpassen en ik krijg het ook nog steeds niet voor mekaar hoe ik nou mijn foto's erop krijg ..... maar goed al doende leert men ....

Iedereen weer succes en op naar de volgende ronde .... en mogen er maar veel zwanger worden ..... waaronder ik ..... hahaha .... gun het iedereen want het voelt zo lekker aan !!!!!!!!

Liefs Belinda.

Lieve Belinda,

nadat het probleempje bij je man verholpen was, werd je toch heel snel zwanger. Dat probleem is dus in ieder geval opgelost.

Ik duim voor je dat het snel were raak is, want ook dat voelt waanzinnig lekker.

Miep

(weer zwanger)

Terug
Bovenaan