bedankt voor de reactie

hallo ladies ik vindt het tof van jullie dat jullie elkaar zo helpen mutske heeft er heel veel baad bij daarvoor dank je wel ps.als die anomien niks beters te melden heeft opzouten zijn veel vrouwen die wel raad op deze site krijgen waar ze wat aan hebben en wat maakt het uit of ze nu lang of kort bezig zijn iedereen heeft vragen heb daar begrip voor groetjes
 
Hoi vriend van mutske,

Wat leuk een man op het forum !!!! Graag gedaan dat we je vriendin zo helpen op deze manier.

Over je p.s. gesproken HELEMAAL MEE EENS !!!!!! Wat maakt het uit of je nou lang of kort bezig bent. Het gaat erom dat de wens er is en dat je er samen achter staat !!! Ik wens jullie veel plezier samen met zwanger worden !!!

Veel liefs Biaggi
 
Lachen, waar kan ik zo'n man vinden, das pas echt samen zwanger worden...

En inderdaad, er zijn altijd mensen die alles doen om een reactie te krijgen, het beste is niet reageren, hoe feller de reactie, des te meer lol hebben ze. En ze zijn vooral laf, durven zichzelf geeneens een naam te geven!!!

Liefs Lotte
 
LEUK LEUK LEUK LEUK LEUK LEUK, ga zo door. Je zegt dat ze veel steun van ons krijgt,dast is het fijne van dit forum. Toch krijg ik het vermoede dat jij haar ook erg goed steund, alleen al dit berichtje.

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan