Bedankt voor de reacties

Lieve meiden,
Ik wil jullie bedanken voor jullie lieve reacties...het heeft ons goed gedaan. Ik heb ze ook aan mijn aanstaande laten lezen en hij vond het erg bijzonder hoe wij hier met elkaar omgaan. Ik heb nog wel veel buikpijn...we gaan maandag naar de gynaecoloog om te kijken of alles schoon is. Ik hoop dat ik niet gecurriteerd hoef te worden,want dan moet ik wrs een dag opgenomen worden in mijn eigen ziekenhuis(ben nl verpleegkundige)
Maar we zien het wel. We hebben ondanks alles toch veel zin in a.s vrijdag en daarna zien we wel weer verder.
Weet iemand hier misschien hoelang je test positief blijft na een miskraam?
We wensen iedereen hier veel succes met het zwanger worden en tot snel.
Liefs Esther

Hoi Esther,

Bij mij was het HcG nog tot 3 weken na mijn miskraam in mijn bloed maar dit is per persoon verschillend. Het hangt er nl. vanaf hoe lang je zwanger bent geweest. Heel veel sterkte de komende tijd en geniet volgende week vrijdag van jullie bijzondere dag. Ik ben zelf net vorige week getrouwd en het is echt (wat iedereen ook altijd al zegt) een hele bijzondere dag.

Groetjes Frederique

Hoi Esther,maak er een mooie dag van meid,geniet van elke minuut en de rest gaat ook in de toekomst goed komen,ik weet het zeker!
Fijne en mooie dag toegewenst
Liefs
Snoopy

Terug
Bovenaan