Bedankt voor de tips!

Hallo,

Erg bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik ben gister bij de huisarts geweest en ze heeft me even door de molen gehaald! HB was goed, bloeddruk was goed, hart en longen alles goed, maar ik heb wel Ventolin gehad om mijn longen wat te openen! Dus nu ff kijken hoe het allemaal gaat! En voor de rest met jullie alles goed? Alles al een beetje klaar? En hoe vinden jullie het voor de rest gaan allemaal, de zwangerschap?\

Alvast fijn weekend!

xxx.

Hoi,

Fijn dat je even door de molen bent gehaald en weet dat alles goed is. Toch weer een geruststelling die je even nodig hebt!
Doe het rustig aan en luister naar je lichaam!

Groetjes Yvonne
 fijn weekend!

Hoihoi,

Fijn dat het allemaal goed is. Ik vind deze zwangerschap ook veel pittiger. Heb al bloedingen gehad, blijf moe, heb last van een beknelde zenuw gehad en nu lijkt er toch een bekken probleem te komen. Het maagzuur is ook lekker actief... dus kan niet zeggen dat het een zorgeloze zwangerschap is. Bij mijn dochter ging het eigenlijk heel makkelijk. Alleen maagzuur, maar verder weinig kwaaltjes. Maar toen had ik weer andere zorgen, er alleen voorstaan... Tja en nu met zijn 2tjes is die zorg er niet en doet mijn lichaam raar...

Nog even volhouden, we zijn over de helft :)

Groetjes nanda

Terug
Bovenaan