Bedankt voor de werk Tip

A

Anoniem

Guest
Ik wil alle damens bedanken voor hun werk tip.
Ik moest vandaag dus weer naar het ziekenhuis en het heeft best lang geduurd.
Daar hebben we positief en negatief nieuws gehoord. Mijn man is o.k.
Ik heb echter steeds geen goede of zelfs geen ! eiersprong en kan dus niet natuurlijk zwanger raken. Je weet wel dat iets niet goed zit maar het moment om te horen is toch moeilijk, en moest best even een traanje weg pinken.

Het rare is dat ik wel ongesteld ben ook al is dat erg onregelmatig dan wel en dan niet.
Heeft iemand hier ervaring mee (met geen eiersprong hebben) wat zijn er voor behandelingen mogelijk?

Op dit moment ben ik dus op me werk en heb een fijn gesprek gehad met de directie. Die vind het geen probleem en heeft er begrip voor. wel heb ik nog niet uitgebreid verteld dat ik voor vruchtbaarheids onderzoeken naar het ziekenhuis moet. Maar dat ik wel vaak 2 tot 3 keer naar het ziekenhusi moet omdat er iets niet goed is met mijn eierstokken :) wat een laffaard he !

Nou ik ga stoppen want het begint weer erg lang te worden bedankt nomaals voor al jullie steun. ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb.

liefs Hope and faith (mariska)

Hoi Mariska,

Gelukkig dat het met je man allemaal wel goed is! En dat je geen eisprong heb...dat is natuurlijk minder maar ze hebben er goede stilmulerende middelen voor hoor!
Ik heb er alleen geen ervaring mee maar andere meiden hier wel weet ik...
Open anders even een apart topic dan weten ze dat je hier vragen over hebt!

Succes meid! En toch goed dat je in ieder geval al een tipje van de sluier hebt onthuld op je werk.

Liefs Linnepinnie

Hoi Mariska,

Ik herken je verhaal wel heel goed.
Ik heb ook altijd een zeer onregelmatige cyclus gehad. De oorzaak hiervan was dat er geen of weinig eisprongen plaats vinden.
Op een natuurlijke manier zwanger raken is dan dus ook bijna uitgesloten.

Maar... er zijn goede medicijnen die er voor zorgen dat er eitjes zullen groeien en er zijn ook medicijnen die er voor zorgen dat die eitjes dan weer springen.
In die molen zitten wij nu.
van dag 3 t/m dag 7 slik ik Clomid. Dat zorgt voor een of meerdere eitjes. Dan op dag 10 een echo. En vaker dan nog een paar bezoekjes aan het z'huis. Op de dag dat de eitjes groot genoeg zijn zet ik pregnyl om de eisprong te veroorzaken.
En dan klussen maar....
Daarna 2 ellelange wachtweken...

Ik heb de bevestiging dat het zo kan   (heb een zoontje van bijna 3), maar we zitten nu inmiddels wel in de 8e behandeling.

Succes!
liefs,
mama peet

hoi hoi,

ik heb er ook ervaring mee ,
ik heb pco en heb helemaal geen groeiende eitjes , geen eisprong en geen ongi.
Daar komt nog eens bij dat ik heel moeilijk te stimuleren ben maar .
na een hele tijd in de mmm te hebbengezeten en de overstap heb gemaakt afgelopen augustus naar een ander ziekenhuis . en daar vol frisse moed weer ben begonnen met spuiten om een eitje te laten rijpen en een om een eisprong op te wekken zijn we na 2 pogingen in dit ziekenhuis ZWANGER,
dus meid het kan allemaal , wees niet bang er zijn hele goede medisijnenvoor

wens je heel veel succes met alles enne ik blijf kijken hoe het hier gaat

groetjes liefs moekje,

Terug
Bovenaan