Bedankt voor het duimen!!!!

A

Anoniem

Guest

Vanochtend uitslag gekregen van mijn bloedwaarde CA125 en die is gedaald!!!!!!

Van 42 in november naar 50 in december, en nu 38!!!!!!! JIppieeeee!!!!!!

De gynaecoloog zei dat ik er vanavond maar een borrel op moest drinken, waarop ik vroeg: waarom wachten tot vanavond? Hahahaha

Heb samen met Julian een vreugdedansje gedaan en hem bedolven onder de kusjes, en hij was ook helemaal blij. Niet dat hij er iets van snapt (denk ik), maar door zijn gekke moeder, hahaha!!!

Hoewel ik gisteren een minder leuk telefoontje kreeg: mijn opa is overleden (hij was ziek, maar het leek de goede kant op te gaan), kan vandaag voor mij niet meer stuk!!

Ellen mv Julian

hee wat een opluchting zeg!!
ben je al dronken  

gefeliciteerd en geniet van het goede nieuws!

liefs Jenneke mv Ivar

Ellen!!!!! Wat een heerlijk goed nieuws zeg........................ wat zul jij blij en opgelucht zijn, echt super!! Als ik het goed begrijp, betekent dit alles toch dat je geen operatie hoeft en voorlopig nog gewoon zelf rustig kunt nadenken of je eventueel een tweede kindje zou willen?

In ieder geval: geniet van de opluchting en het fijne gevoel dat je lijf je niet in de steek heeft gelaten!

Liefs
Susan

ps en natuurlijk gecondoleerd met je opa.

Ellen  wat een goed nieuws zeg!
Geniet er maar van! Heerlijk feesten met Julian!

En ook gecondoleerd met je opa.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Lieve Ellen,

wat een goed nieuws zeg.....geweldig en ik wil er wel samen met jou op drinken hoor....
wat een onzekere tijd heb je gehad de laatste tijd.....maar gelukkig dat de waardes gedaald zijn.....

en gecondoleerd met je opa.....

Liefs Denise

Ik ben niet zo'n zuiperd hoor !! Ben dus nog niet dronken, maar wie er vanavond eentje met mij wil komen drinken (Denise?), is welkom hoor!!

@Susan: die operatie zal er uiteindelijk wel komen, het restje eierstok zal dan weggehaald worden (dus: in de overgang...bleeh!). Maar  dat is dus op dit moment niet aan de orde. Ik hoef pas over een half jaartje terug te komen en we hebben "toestemming" om zwanger te worden. Ik heb nog niet het idee dat ik dat al aan zou kunnen en we zijn er ook nog niet uit of we voor een tweede kindje willen gaan. Maar in ieder geval is de keus nu aan ons en wordt het niet voor ons beslist, dat is wel een fijn gevoel! Zo komt er weer een beetje rust in 't hoofd!

Ellen mv Julian

Hoi Ellen,

Maar net wat je zegt: nu even niet aan een operatie!! En dat het voor rust zorgt dat je zélf de tijd krijgt om dit soort grote beslissingen te nemen, dat kan ik me heel goed voorstellen....

Vanavond tóch maar een glaasje bubbels drinken hoor, jullie hebben wat te vieren!!

Liefs
Susan

haha ik drink ook bijna nooit...momenteel helemaal niet haha strax beeb dronken.....

maar voor zulk nieuws wil ik wel toosten....

en wat een goed nieuws dat je in principe weer gewoon zwanger kunt/mag worden.....geweldig toch....maar kan me wel indenken dat je daar nog niet aan toe bent hoor....

gewoon eerst ff weer rust in je hoofdje...en dan maar eens kijken....

Geniet lekker van deze dag.....

Liefs Denise

Terug
Bovenaan