Bedankt voor jullie advies! We hebben een wagen maar niet de buzz...

Ik heb hier VEEL vragen gesteld over de Quinny Buzz dus jullie hebben ook recht om de uiteindelijke keuze te weten hahaha!
Het is NIET de Buzz geworden. Ik vond hem helemaal leuk en wilde een hele hippe kleur maar qua mogelijkheden paste het niet bij ons. Het is dus de speedi geworden. Helaas hadden ze daar geen hippe kleuren van...dus met pijn in mijn hart heb ik gekozen voor een zwarte..

Wat vinden jullie ervan?
lfs ing

Ik vind hem mooi!
Jammer dat je geen hippe kleur kon nemen, maar ja, als deze beter bij jullie past dan moet je kiezen hè?
(voordeel van zwart is dat 'ie niet zo gauw vies wordt! )

Hoi,

Goede keuze hoor! Wij hebben ook de (zwarte) Speedi en ben er meer dan tevreden over. Temeer omdat hij voor een luchtbandje heeft en de Buzz  heeft dit niet (hard kunstof wieltjes). De Speedi kwam dan ook beter uit de test, al is de Buzz wat stoerder/mooier om te zien. Maar comfort gaat boven alles toch?

Wij hebben toen alleen het onderstel van de Speedi gekocht en de Dreami van de Buzz.. Wij vonden dat zwart grijs reflection gewoon net wat sportiever staan.
Wij wisten eerder niet dat je ook kon combineren, maar zo hadden we voor ons de perfecte kinderwagen!

Wij hebben er dan ook een voetenzak in van de Quinny type "papillon", die is limegroen met  donkergrijs  en turquoise met als binnenvoering een wit/blauw vighy ruitje, érg gaaf! Dit maakt de wagen net een stuk vrolijker!

Dus welkom bij de Speedi club haha..

Esmé mv Kay

Ondanks de zwarte kleur denk ik dat we een goede keuze hebben gemaakt. Ik ga het ding wel opleuken met leuke dekentjes ed. Het voordeel is inderdaad dat ie niet zo besmettelijk is enne mij kennende.... Ik heb nog net geen smetvrees hahaha!

lfs ing

Nou de smetvrees verdwijnt wel gauw als je kinderen krijgt anders blijf je aan het poetsen.
Niet dat ik nu alles laat versmeren hoor.

Groeten sandra mv nick en tess

hoi hoi.......................

Goede keus hahahaha
Wij hebben ook een speedy sx en wij zijn er ook heel tevreden over........

Wij hebben de kleur papillon( zoals hierboven de voetenzak ) die kleuren komen allemaal in de kinderwagenbak, de wandelwagen en maxi cosi voor..
Erg gezellig vinden wij....

Maar zwart is en blijft natuurlijk altijd een hele mooie neutrale kleur  en je kan hem inderdaad opvrolijken met leuke dekentjes en voetenzakken ed...

heel veel plezier er straks mee

liefs tobi

Terug
Bovenaan