Bedankt voor jullie lieve reacties

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties!
Ik heb het net tegen Robin (mijn man) verteld en hij STRAALDE werkelijk. Hij pakte me helemaal vast en ik mocht al meteen niets meer. Hij gaat afwassen etc. hahaha.. hopelijk doet ie dat over een paar weken nog steeds!

Ik heb vanavond nog een digitale test van CB gedaan en binnen 1 minuut stond er "zwanger". Heel duidelijk en geen getwijfel over het wel of niet zien van een tweede streepje! Die test heb ik dus aan Robin laten zien en hij snapte er niets van haha.

Op dit moment voel ik me goed. Heb een wat zwaar gevoel onderin mijn buik en ben af en toe wat misselijk. Ik heb als kwaaltjes alleen vochtafscheiding gehad, en erg pijnlijke steken in de innestelingsperiode. Afgelopen weekend begon ik iets misselijk te worden.

Aangezien je 2 weken "cadeau" krijgt zou ik woensdag "al" mijn 5e week ingaan..

Ik houd jullie op de hoogte van alles en ik blijf uiteraard voor iedereen hier duimen!

X F

Hallo mama in spé!

Dank je wel voor je lieve reactie weer op mijn reactie.
Zie het AUB als een gemene reactie van mij! Ik geef toe dat ik wel even moest slikken, vooral omdat ik met jou toch ook wat meer contact heb hier, maar ik vind het alleen maar leuk voor jou, na al dat getob.
Dat wilde ik toch nog maar even gezegd hebben.
Ik heb het net ook nog bij Monique geschreven, ik hoef nog maar een keer ongesteld te worden en dan kan het weer. En ik ben het nu ook, dus dat is alweer over 30 dagen.
Dat is hartstikke snel, alleen gevoelsmatig nog zo lang. En ik ben nou eenmaal een ongeduldje, haha!

Geniet er maar lekker van en laat ons ook meegenieten, hoor!

Gr. Ariane

He F.

Wat leuk he. Ben je al een beetje aan het idee gewend? En je mannetje?

Ik ben zo blij voor jullie, vind het ook erg leuk dat ik niet de enige was deze ronde.

Heb last van moeilijk poepen....plassen gaat wel oke hoor. Borsten worden al anders en gaat wat harder worden. Zullen over een week of 2 wel aardig zeer doen.

Ik heb zeer veel vol buik gevoel.... net alsof ik al in maand 4 zit, maar dat is elke keer nadat ik gegeten heb. Misselijk nog net echt, ruik al werl meer geurtjes, maar dat komt denk ik ok omdat ik al een paar weekjes niet meer rook, gelukkig.

Zit nu op 5 week en 2 dg. Wanneer ga jij naar de vk?? Ik denk dat ik morgen haar ga bellen en dat ik samen met har overleg wanneer ik kom, wil zelf rond week 8. Maar misschien wil zij wel eerder. Ik hou je op de hoogte.

Nou wijffie, geniet er lekker van.

Duim je nog mee voor de rest van de dames.... zou toch wel erg leuk zijn...goed begin vasn 2005.

liefs sammy

Lieve F

Wat lees ik nou! Van harte harte harte GEFELICITEERD. Ik gun het je echt enorm! Na alles wat jij hebt meegemaakt is dit wel een enorm goed begin van 2005!
Geniet ervan!!!

Liefs
Lotte

Hoi lieve F.,
Wat een grandioos nieuws. Ik had het nog niet eerder gelezen.
Ik zal je missen om dit forum maar ik gun het je van harte.
Je bent hier al zo lang en je hebt zo vaak afscheid moeten nemen van anderen.
Ik hoop dat je een goede zwangerschap zult hebben. Ik zal aan je denken.

Groetjes van Caroline

Terug
Bovenaan