bedankt voor jullie reactie

A

Anoniem

Guest
Goede morgen

2 a 3 dagen geleden schreef ik dat ik ongi was geworden en dat was de eerste dag best veel en daarna is het eigenlijk afgezakt tot bijna niets de temp is tot vanmorgen wel hoog gebleven maar is nu toch ook gezakt ik snap er helemaal niks meer van.
Af en toe nog wel vlagen van misselijkheid ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen zal ik nu toch nog een test doenomdat ik niet echt ongi ben en vlagen van misselijkheid of zal ik het maar gewoon afwachten wat waardchijnlijk heel moeilijk zal zijn??

Kunnen jullie mij helpen?

Agnetha

He Agnetha,

wat rot he zo'n onduidelijke bloeding. Als je twijfeld is er maar een manier om erachter te komen, en dat is toch een test te doen. Ik heb al zovaak een test gedaan, dit omdat het allemaal nieuw is, je wilt graag een kindje en daarbij ken je je lichaam nog niet zo goed, je gaat ineens op alles letten...
Meis hoe moeilijk het is...doe gewoon dit is ook niet prettig. En als er een negatieve test uitkomt, probeer positief te blijven en gewoon door te gaan.
Hoe gaat het verder met je? We hebben al even niet gereageerd op elkaar he! Maar hier ben ik weer ..

Nou meis, doe gewoon even die test, dan is er   een heleboel meer duidelijk voor je...

Hoor het wel, groetjes natascha..

Terug
Bovenaan