bedankt voor reactie...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, ben du op de zevende dag overtijd toch ongesteld geworden..wat een pijn...
Tis niet anders de volgende keer maar weer kijken hoe het gaat..
Onze sexuele problemen  zijn dusdanig dat het zwanger worden erg moeilijk is.
Ik heb brandende pijn tijdens en/of na het vrijen zonder condoom.. met condoom is er niet aan de hand. Ik loop al 1,5 jaar bij een gyn..maar ze staan voor een raadsel. Het is gen schimmelinfectie , maar wat het wel is kunnen ze niet achterhalen. Jullie begrijpen dat als elke keer gemeenschap zo verloopt het op den duur helemaal niet meer leuk is en dat de zin erin, vooral bij mij, verminderd. De kans dat het uberhaupt lukt om normale gemeenschap te hebben is al kein, laat staan dat je dan zwanger raakt...
Een heel verhaal dus....is er iemand die dit herkend en zou christine le duc mij een oplossing kunnen bieden ?
Wie helpt mij want hier wordt je echt ZIEK van !

Bedankt voor het lezen en alvast voor adiezen... ik hoop dat er iemand is die iets weet..   nanny

Hoi Nanny,

Vervelend voor je! Maar ik weet er niks van en kan je dus niet helpen.
Wou dat ik je kon helpen. Maar het is erg vervelend op deze manier voor jou en je man.
Zeker als je graag een kindje wilt. Ik hoop voor ullie dat het toch zal lukken.
Want jullie verdienen het net zo als ieder ander.
Sterkte meid!!!

Liefs An

Hoi Nanny

Jeetje wat vervelend voor je zeg!
Als ik jou was zou ik naar de gyn gaan en het voorleggen, er moeten toch ook andere vrouwen zijn die dit ook hebben, toch?
Ik hoop dat je snel geholpen kan worden en snel zwanger bent!

Liefs Jessy

Nanny,
Heftig allemaal. Helaas kan ik je niet helpen, maar wil je wel heel veel sterkte wensen!!! Liefs Lientje

Hoi Nanny, wat ellendig allemaal!! Als het net zo voelt als bij mij toen die schimmelinfectie, leef ik met je mee. Ik ging ongeveer door het plafond van de pijn. Gelukkig was dit achteraf redelijk makkelijk te verhelpen.

Ik heb wel eens iets gelezen van iemand die vaginistisch was. Een tampon ofzo in haar  was geen probleem maar met een penis had ze ontzettend veel brandende pijn. Al ga ik er vanuit dat ze daar wel naar hebben gekeken als je al zo lang bij de gyn loopt, maar google anders es op vaginistisch of vaginisme, wie weet herken je iets??

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes!!!
Olivia

Goh, zeg... Heel veel sterkte!! Kan je helaas ook niet helpen.
gr, daantje

Lieve Nanny,

Wat jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Je zult wel heel verdrietig zijn. Jouw sexuele klachten lijken me een drama. Nu ik lees wat je probleem is, dacht ik meteen aan zelfinseminatie. Dit is gebruikelijk bij bijvoorbeeld lesbische stellen. Met een speciaal inseminatiecupje kun je tijdens een fijne vrijpartij (zonder noodzakelijke penetratie) met je vriend/man zijn sperma opvangen en vervolgens samen middels zo'n speciaal dingetje de sperma bij jou naar binnen brengen. En dit allemaal in de privacy van je eigen slaapkamer.
Een collega van mijn vriend heeft hierdoor een prachtig kindje op de wereld gezet.
Ik heb even voor je gegoogled en dit is de link die ik als eerste vond:  
www.ivf.nl/zelfinseminatie.htm

Omdat je problemen zo specifiek zijn en de gyn er ook niets van begrijpt denk ik dat Chrintine LeDuc voor jullie niet de oplossing zal brengen. Daar vindt je leuke spullen om je sexleven mee op te spicen, maar niet voor jouw lichamelijke probleem.

Ik hoop dat jullie eruit komen en dat je snel zwanger zult zijn!

liefs, Annette

Terug
Bovenaan