bedankt voor reacties op mijn verhaal

Lieve meiden.
Ik wil even iedreen bedanken voor de lieve reacties op mijn verhaal(miskraam) Ik heb het mijn aanstaande man ook laten lezen en hij vind het heel bijzonder hoe wij met elkaar omgaan. Hij is blij dat ik ook bij jullie mijn verhaal kwijt kan. Ik heb nog veel buikpijn maar vloei al minder. Maandag gaan we naar de gynaecoloog om alles na te laten kijken.Ik hoop dat ik niet gecurriteerd hoef te worden anders moet ik nog een dag opgenomen worden..(in mijn eigen ziekenhuis want ik ben verpleegkundige)
Verder hebben we ondanks alles toch veel zin in onze bruiloft a.s vrijdag en gaan we vol goede moed de toekomst tegemoet.
We hopen natuurlijk snel weer zwanger te zijn,maar we wachten het af.
Nogmaals bedankt en iedereen hier succes met het zwanger worden.
Liefs Esther
 
de aandacht is je gegund hoor..k hoop dat t je wat steunt!Zo te horen hebben jij en je mannetje wel veel aan elkaar! da's fijn !
K wens jullie een hele fijne trouwdag toe! K zal de zon bestellen!

groeten simone
 
Hoi Esther,

Toch goed dat je na deze miskraam het positief kan blijven inzien.

Ik hoop dat je een hele mooie trouwdag zal hebben as vrijdag met droog/mooi weer en wie weet gebeuren er mooie dingen op jullie huwelijksreis!
Het is je gegund!

kop op he?!!

Liefs Chili
 
Lieverd,

We zijn hier voor een lach, maar ook een traan. En nu kun jij alle steun gebruiken die wij op deze manier kunnen geven. Ik wil jou juist bedanken dat je zo open bent dit vreselijke verdriet met ons te willen delen, zeker omdat dat juist absoluut niet makkelijk is.

Ondanks je verdriet, ben ik ook erg blij voor je dat je een geweldige man hebt die zijn leven met jou wil bezegelen met een huwelijk. Geniet daar lekker van meid.

Dikke kus Fabbie, sterkte en een prachtige dag op de mooiste dag van je leven.
 
Hoi Esther,

Ga gewoon lekker van je trouwdag genieten en van elkaar! Als het goed trouw je tenslotte maar één keer!
En veel succes met het spoedig weer zwanger worden...

Groetjes,

Gea
 
Terug
Bovenaan