bedankt yvette

A

Anoniem

Guest
lief dat je ff reageerde,maar het gaat nu weer ok hoor het was gelukkig maar 1 dag dat die arme ziel het moest ontgelden.ik ben normaal nooit zo ben vrij rustig van aard en dol op humor,me ventje en ik voelen elkaar op dat gebied heel goed aan want we hoeven elkaar maar aan te kijken als er iets geks gebeurd,dan liggen we al helemaal blauw en soms ook helemaal om bijna niks..maar 14 febr heb hij een super valentijn verdiend,en hij weet nog zelf van niksok ik ga weer even wat in huis doen...dikke knuffel pepe

Wat voor leuke plannen heb jij voor valentijn????Ik wil ook wel wat doen, maar ik weet niet wat. Aangezien ik 40 uur per week werk, is hij meestal eerder thuis dan ik, dus iets in huis doen is zo moeilijk.
Fijn dat jullie elkaar zo goed aanvoelen trouwens. Nou doegie.

Kus van Yvette

ik zet altijd met valentijn kleine kaarsjes in de slaapkamer,en haal een lekker wijntje in huis,en leg op zijn kussen en grote valentijn kaart.en ook stuur ik heb een valentijn smsje lief he,en hij weet het altijd te waarderen dat ik dat voor hem doe,,me mannetje stuurt altijd via zijn werk een emailtje naar me hotmail,en als hij thuis komt krijg ik een bos rozen.wat een lieve adonis he,ik heb het echt getroffen met hem.hij heeft lang zwart krullend haar en een getinte huid en draag ze haar altijd in een staart,maar als hij ze haar los heeft wat hangt tot op ze middel is het zo,n super kanjer nou ik kan je zeggen dat het onmogelijk is om daar van af te blijven.nou yvette je zal me wel een slijmer vinden over me mannetje maar ik hou zoveel van hem dat is niet te beschrijven zoveel als dat is....nou heel veel valentijngein met elkaar en maak er wat moois van hihi.ik lees het wel.dikke knuffels van pepe(mercedes)

Terug
Bovenaan